Postitused: 138
Teemad: 15
Liitus: Aug 2004
Maine:
0
Jah, leidnud minagi 87 aasta Honda tagumistest tiibadest vanu riideid, mis olid eposse mähitud ja siis üle pahteldatud ja värvitud.
Kuid kuuke-kaks tagasi montaaþvahuga (mis on tema eestikeelne vaste, muide) ülesehitatud ukse ala serv kipub nagu metalli ja makro ülemineku kohalt roostetama. Njah, ega ma niiväga korralikult ei teinud.
Kuid muuks ta ei kõlba kui hädaremondiks mõnele sarale, mil ühesoomekeelsefirma teekond lähitulevikus ees.
Postitused: 622
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Suurepärane idee. Sedasi võib ju ka mootori vahuga ära katta ja ei ole vaja mingeid plokisoojendusi ning sünteetilisi õlisid. Kindlasti saab kõvema külmaga sääraselt ülevahustatud tagasillaga kohe lendstarti teha.
Postitused: 1,016
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
rollfix Kirjutas:Suurepärane idee. Sedasi võib ju ka mootori vahuga ära katta ja ei ole vaja mingeid plokisoojendusi ning sünteetilisi õlisid. Kindlasti saab kõvema külmaga sääraselt ülevahustatud tagasillaga kohe lendstarti teha.
Seda kapotialust "soojustust" kasutati Narvas "sõprade ja heade inimeste" bemmide juures.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 1,489
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Makroflexiga on see häda, et imeb niiskust ja mitte vähe. Samas on olemas paatidel kasutatavad vahud, mis niiskust tõrjuvad. Arvan, et neid oleks autokeredes mõttekam kasutada.
Uretaanvaht on ju tegelikult hea asi, sellega täidetud karbid on tunduvalt jäigemad, kuna vaht ei lase pindadel üksteise suhtes väänduda.
Postitused: 117
Teemad: 9
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Makroflexiga tihentatakse ka viljaveoautode kastid, et vilja ei kaoks. Veel üks tuttav lasi räbiroostetanud küljekarbid 01'el vahtu täis, et saaks ülevaatuselt läbi ja aastakese veel enne kuusakoskit sõita.