Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
08-02-2009, 12:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2009, 15:09 PM ja muutjaks oli
dad.)
Imelik kolb sattus näppu.
Dad.
EDIT: Kolvi läbimõõt on 75mm ... suht suur 2-t mootori kohta, kolvisõrm 17mm, kolvi kogukõrgus 93mm, ilma nokata 72, kolvisõrme tsenter 41mm 31mmm. Siselaske poolel on veel sõrme koha kaks ava.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Mis on läbimõõt?
Mingi aeglaskäigulise mootori oma...võibolla isegi külgklappidega?
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Kahetaktiline ja õlirõngaga...
Deflektoriga oli tõesti enne keerdläbipuhet...
Postitused: 5,047
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Pidasin silmas, et sõrm ja vända telg nokaga risti ehk siis kui vänt sõidusuunaga risti (nagu klassikalisel 2-taktilisel, siis ka väljalase peaks olema külje peal (mis vist "vanadel" DKW-del ka oli ?)
Postitused: 39
Teemad: 36
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Tundub olevat BM-150 ,st Vjatka.
Postitused: 203
Teemad: 19
Liitus: Oct 2005
Maine:
2
L-300 kolb, originaalis peavad kõik neli rõngast olema ülevalpool kolvisõrme, nagu Kradmelderi toodud joonisel. Võib olla ka IZ-7, millel praktiliselt samasugune mootor.
Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun
www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
Postitused: 50
Teemad: 0
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Äkki on mingi paadi mootori või kompressori oma ,sest mootor ratastel tavaliselt ei asu viimane rõngas seal all.
Kompressoril on seal all vähe enne kolvi lõppu üks rõngas.
Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Minu viga jah, et panin kehva pildi ja esialgse kirjeldue ka niru võitu, arvasin oma naiivsuses, et läbipuhkekanal vända küljelt ja omapärane 4.rõngas allpool kepsusõrme annab tsiklimeeste poolt lihtsa vastuse. Küll aga on tihti just Vene toodanguga nii, et ei saa aru kas on tehases või kodus tehtud, sest sellel kolvil on koduse tehtu kohta väga hea vorm ning ka kolvirõngaste lukustid on suht viisakalt tehtud.
Dad.
Postitused: 175
Teemad: 136
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Tegemist on siiski DKW E-300 kolviga.Oman nimelt seesugus mudelit aastast 1927. DKW-l on neljas rõngas kolvisõrme all.