Tööriistadest

(05-08-2024, 11:23 AM)isandpauk Kirjutas:  
(03-08-2024, 23:49 PM)Telc Kirjutas:  Seesamuses MTÜ-s tehti täna jälle ka Pelgulinnas tööd.

Vahetasin ära Sorento "Folk" esidifri, kuna alloleva membraan oli teadaolevalt ja kontrollitult katski ja ei lülitanud.

Oli päris paras pusimine, et see raske rauast põrsas sillatala ja karteri vahelt välja keerutada. Õnneks sai väljavõtmisel õiged liigutused meelde jäetud ja teist põrsast alla upitades samu liigutusi vastupidiselt tehes oli jurakas hetkega oma kohal.
Veovõllide külgesaamisega veel pisut pusimist ja siis sai juba testida.
Test näitas, et lisaks difrile tahab vahetamist ka pumbakesekene aku juures. See on õnneks mugavam kui palavaga auto all aeleda.

Kuna esikardaani üks ots oli juba lahti, tundus mõistlik enne kinnikruvimist ristid üle loksutada. Tulemus - võtsin kardaani alt ära ja tõstsin risuhunnikusse.

Lisandus: Jumper on ka tänasest alates ülevaatusega ja igati tänavalegaalne.

Minu Kommentaar ülaltoodud postitusele sobib tööriistade teemasse sobib rohkem, kui originaalteemasse.

Pean tänama ühte head vigurit, mille sain hiljuti otse aliekspressist (45 raha, hinna sees paari päevane transa Hispaaniast). 

Hankisin selle asja tegelikult pidurite õhutamiseks aga esimest korda kasutust leidis hoopis esisilla membraani, "vaakum" torude/voolikute ja pumba kontrollimisel.
Proovisime selle viguriga tekitada vaakumit olemasoleva silla membraanis ja panna silda lülitama (otse silla torul muidugi). Ei õnnestunud. Vaakum kadus mõne sekundiga - pumbal olevalt kellalt hea vaadata. Lükkasime käsipumbal oleva rõnga teise asendisse ja pump hakkas tootma survet. Sillas ikka midagi ei muutunud. Eelmisel omanikul oli järelikult õigus, et membraan katki.
Ksf. Telc lohistas kohale doonorsilla ja bingo-bongo - vaakumi asemel natuke survet sisse ja oligi vedu taga. Surve kuhugi ei kadunud kah kella järgi.
Ei saagi aru, miks me seni arvasime, et see sild vaakumiga lülitub? Igatahes oleme nüüd targemad.
Uus sild läks külge ja kuna vedu ikka ei lülitanud, siis sellesama kella järgi oli võimalik tuvastada, et auto küljes olev, akvaariumipumpa meenutav klots ei tooda survet.
Kui oleks teadnud, kui kasulikuks selline jublakas võib osutuda, oleks selle juba ammu hankinud.

Eile sai seda vigurit kasutatud diislil kütuse "üles" tõmbamiseks. Käsipump käis pikalt tühja, ilmselt oli liiga kuiv. Panin komplektis oleva paagi voolikutele vahele, leidsin komplektist sobiva kummiluti, mis istus KS pumba poolsesse vooliku otsa ja voila - mõned sekundid hiljem oli küte läbi filtri ja käsipumba üles imetud. Super! PS. asi saadaval soodsalt lisaks aliekspressile ka kodumaisest antehnikast)

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Noco boost gb150 lõpetas koostöö, youtube põhjal pole viga suur. vaid mingid väiksemad jubinad(dioodid ja midagi veel äkki) tuleks välja vahetada(jootmise teel). Kas on keegi teada kes nende nocodega tegeleb või üldse selliste asjadega.
Vasta

Teadjamad mehed palun jagage lollile kogemusi ja mõtteid.

Kodukasutusse universaalne freespink - mitte päris mini, vaid asi millega annaks üht-teist ikka (oma tarbeks) teha? Seni freespingiga kogemus puudub, kuid aeg-ajalt vajadus karjub. Ei jõua detailiga sinna-tänna joosta, et keegi ära teeks. Ja muidugi tahaks ka ise õppida ning osata...

Kas uus Hiinlane (näiteks see: https://koneita.com/et/metalli-freesping...nkone.html) või heas töökorras nõukaaegne raud (nt. kompaktne 675)?

Olen vaadanud ka NGF-110 derivaate, aga seal väga midagi suuremat ei tee. Kui vertikaalpea külge panna, siis ei mahu enam midagi alla. Laud on olematu, ettenihe ka puudub. 

Romust üles ehitama ei taha hakata - projekte niigi, mida ei jõua ära teha ning mida pole veel alustanudkiRolleyes , remontimiseks ka pinki soetada ei taha....


Tänud kõigile ette.

L.
Vasta

Heas korras nõuka aegse pingi leiad kord 5 aasta jooksul - st sellist asja pmst ei eksisteeri. 
675 pingil ei mahu samamoodi suurt midagi kruustangide ning spindli vahele.
Vasta

675 on üldiselt päris asjalik. Korralikust rauast asi. Suurimaks puuduseks on ehk vähene ruum vertikaalses suunas. Mida saab küll mõneti leevendada nt koonuse siseste tsangide jm vähe ruumi nõudvate tööriistade kasutamisega. Puudust tunnen digi joonlaua olemasolust. Pole süvenenud, kas/kuidas 675 külge õnnestuks midagi panna. NOVA puhul on äkki tehasest juba valmisolek olemas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne