Postitused: 31
Teemad: 9
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
kas keegi teab midagi bensiini oktaanarvu alandamisest? Ma ei sooviks oma K-750 ja M-72 mootorit ümber tegema hakata, aga 95-bensiiniga pidi klapid ära põletama.Omal veel sellist kogemust ei ole,esimest ehitan, teisega sõitnud vähe.Muidu sõidan DNEPR MT-10-36-ga ja see ei karda midagi
DNEPR MT10-36 82a.,M-72 56a.,K-750 (oma ehitatud)
on olnud ZÜNDAPP KS-750 44a.
Postitused: 31
Teemad: 9
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Hr. Ishijupp, aitähh hea nõuande eest! Selle nelja aasta jooksul, mis ma Dnepriga sõitnud olen, segasin bensiini Husqvarna 2T õliga, sest vasak silinder saab niigi vähem määrida, M-72-l on selle jaoks õli kanal.
DNEPR MT10-36 82a.,M-72 56a.,K-750 (oma ehitatud)
on olnud ZÜNDAPP KS-750 44a.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Sõidan oma 750kuubikulise Dnepriga koguaeg 95benaga ja mingit probleemi sellest pole.
Dnepri mootorile ei pea panema õli bena sisse. Kuskohast sa võtad selle, et vasak silinder õli ei saa?
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
[quote='Ishijupp' pid='220755' dateline='1236189825']
[quote=pendix]
Vanematele mootoritele võib mõjuda see, et kaasaegne bensiin ei sisalda pliid (määrimine!), aga sellest saab üle plii asendajatega. Üldiselt kipuvad vanemat tüüpi mootorid enne kapremondini jõudma loomuliku kulumise läbi, kui plii puudusest sündiv kahju ilmsiks jõuab tulla,
hm, "plii" lisati (ja lisatakse mõnelpool ilmselt tänaseni) minuteada ikka oktaanarvu ehk siis põlemiskiiruse reguleerimiseks ja seda siis tegelikult tetraetüülpliina ehk (C2H5)4Pb -na. Et see lühikeste süsinikahelatega metallorgaaniline ühend oluliselt ka kütuse määrimisomadusi parandaks ei tahaks hästi uskuda.
Aga parandage mind kui eksin.