Ei tea küsija rahalist seisu aga kokkuvõttes peab arvestama järgnevate kuludega:
1. tsikkel+ mõõdukad kohandamised või ümberehitused. Selle artikli alla käivad võistlusgondlid, vajalikud kinnitusvahendid, mõningate süsteemide modimine. Hinnaskaala ümberehitusteks võib olla väga lai, alates ca 5000 krooni kuni 75000 krooni (ka see ei ole veel piir, aga alla Scandinavian Open A-klasside taseme on mõttetu). Sõltub ka paljuski, milline tsikkel toorikuks on ning kas oma kätega midagi teha suudad. Miinimumhinna eest saab ainult kinnised gondlid, maksimum sisaldab uut vedrustust, ülekannet, tõsist pidurite upgrade'i, mitmeid elektroonilisi lisasid ning nende seadistust, sisselaske ja väljalaske modimist jne.
2. Sõiduvarustus. Enam- vähem talutava komplekti saab 10000 krooniga (muist asju kasutatuna), hea varustus, mis ka edev välja näeb, maksab u poolerohkem.
3. Transport. Lihtsam variant- haagis, kangem variant buss või vastav autorong (buss+ spets haagis). Seda kannatab ka kamba peale organiseerida, ehk on võimalik märgatav kokkuhoid. Odavaima haagise saab alla 10000 krooni, odavaima kaubiku ca 30000 krooniga... Kui seda saab tööandjalt laenata või on endal olemas, siis on elu ilus.
4. Boksivarustus. Tsikli pukid, tööriistad, ehk ka mingi peavari. Miinimum, millega hakkama saab, on 10000 krooni, kuid raha on võimalik sellesse paigutada lõputult. Rehvisoojendused, generaator, kompressor, rehvivahetusriistad (need viimased tasuvad ennast muidugi väga kiiresti ära), akukruvikeerajad, dataloger, jne jne... Korralik boksitelk maksab alates 10000 kroonist, aga seda on võimalik samuti jagada kellegagi. Üks suhteliselt kiiresti ennast ära tasuv artikkel on teine jooks velgi, kuigi uuematele pillidele maksavad nad päris palju (10k+ ilma piduriketasteta), kergmetallist veljed aga lausa ulmehinda (40k+ ilma ketasteta).
5. Jooksvad kulud. Tänavatsikli trennipäev kardirajal maksab kokku ca 300-400 krooni+ pikema aja jooksul tsikli ekspluatatsioon (õlivahetused ja rehvid).
Ringraja ametlik treeningpäev maksab kokku alates 1000 kroonist, sõltub kui kaugelt tulla ja kuidas sõita (igas mõttes
).
Võistluste nädalavahetus Eestis ilma rehvide jms kulu arvestamata alates 5000 eek, Lätis- Leedus ca 3000 eek, Soomes alates 7000-8000 eek. Seda eeldusel, et ühtki tehnilist apsakat ei juhtu ning sõidus ka püsti jääd. Üldiselt on mõistlik nädalavahetuse eelarvesse sisse kirjutada ühe rehvijooksu hind, kuid teatud tasemest alates kulud rehvidele suurenevad hüppeliselt. Samas on rehvid selleks kuluartikliks, mille pealt kokku hoidmine on viimane lollus ning lõppeb varem või hiljem tsikli remondi ja enda ravimisega.
Kokkuvõttes võib öelda, et sisenemiskulud on omajagu suured, aga kui muist varustust olemas, siis saab 4-50000 krooni eest juba paari võistlust sisaladava hooaja ja võimaluse nt Eesti Meistrikate punktitabelis näpuga järge ajada
See kõik käib nö hobikorras sõitmise kohta, kui sul juba tsikliload olemas on, siis oled tõenäoliselt elukutselise karjääri alustamisega oma kümmekond aastat hiljaks jäänud.