09-10-2003, 14:28 PM
keegi võiks seletada mis värk selle DOHC -iga om? kuis töötab??
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: usku
aga kuidas Mazda oma RX-7 rootormootori tihendamise lahendas? või on siis selline värk, et iga hooldusega läheb ka rootori tihend vahetusse? vaevalt, et selline auto 100 000 km läbimiseks ehitatakse :p
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: 13piisabEnamasti siis DOHC-mootoril iga silindri kohta 4klappi, aga mingitel mazdadel oli vist isegi 5Mitte tingimata. Laiatarbe-mitmeklapitehnika on veidi noorem nähtus kui vastav mitme-nukkvõlli-tehnika. Minu M110-l on ikka kaks klappi sil. kohta, aga jah, sama töömahu juures saab kahe nuka abil rohkem pauerit-väänet kätte mootorist.
Tsitaat::eureka tekkis huvitav vaatevinkel praegu - kas V-mootorid on kõik DOCHid (eeldusel, et nukkvõll paikneb üleval)?Ei ole, seda loetakse silindrirea järgi (per bank öeldi vist). DOHC-V8na tuleb meelde mersu M119 (siin paar pilti pisut räsitud isendist).
Tsitaat:DOHC ikka vist?pagan! Ongi nii - ma ALATI valesti kirjutanud...
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Mpowercivicu 3 klappi silindril on mingi imelik asi - kujutage ette, kuidas neid kõiki ühe võlli alla ära paigutada, nii et klappide pindala oleks maksimaalne (ilmselt midagi sama \"ebasümmeetrilist\"?)?!? Maksimaalne (kaane) hingavus ongi DOHC moto mõte - minu mootoril oli kaanealune umbes selline (pildil millegipärast sisselase-väljalase ühesuured) ning kaane küljes oli nii palju nänni... Sisselaskeklapid ühe nukkvõlli all, väljalase teise all (vastava kollektori pool).
mersu R6 DOHC ka 2 klappi silindril CIVICul jälle 1nukk ja 3 klappi silindril:??? mis siis nüüd parem on