Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Vanasti paigaldati klaase ikka iluliistudega koos... nii et tagurpidine variant oleks klaasi eemaldamisel... loogika...lihtne nagu nael...
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 121
Teemad: 24
Liitus: Apr 2004
Maine:
0
28-03-2010, 22:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2010, 22:37 PM ja muutjaks oli
xander4.)
mõni vana tegija võiks siin veidi teooriat puistata ... vaevalt abivajajale sellest teadmisest kasu on , et keegi seda teha suudab ...
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Viimases postituses näidatud võte esiklaasi puhul riskantsevõitu. Kruvikeerajatega käib asi nii, et tihendi sisemist serva hakatakse jupphaaval "toimetama"väljapoole. Kui ülemine pool on juba " väljas "saab edasi juba kätega surudes. Ettevaatus ei tee paha on klaasiga tegu ikkagi!
Tervitab Veteran.
Postitused: 52
Teemad: 13
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
29-03-2010, 09:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2010, 09:33 AM ja muutjaks oli
marco.)
Miks riskantne? Oma Golf 1 esiklaasi sain kenasti kätte just sellisel meetodil, kusjuures tihend oli päris kõvasti roostega kere külge kinni jäänud. Ettevaatlikus on iga klaasiga oluline. Pealegi võib kruvikeerajaga vanale tihendile liiga teha.
Terv. Marco
Postitused: 2,450
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
Soolaklaasi võib suht. julgelt igatpidi väänata, päris arvestatvat painet ikka vaja, et kuubikuteks laguneks. Triplex samas ei kannata pooltki sellist asja, neid tuleb vaikselt ilma erilise pingeta välja meelitada, muidu tõmbab prao sisse kohe... Vähemalt vene autode klaaside puhul on nii ja vaevalt, et tehnoloogia nii kardinaalselt erineb.
Postitused: 338
Teemad: 64
Liitus: Sep 2004
Maine:
5
Oma Volgal pidin pragulise Triplex klaasi sõna otsese mõttes jalgadega seest välja taguma. Eelmine omanik oli tihendi ja klaasi spets mastiksiga ette kleepinud ( kutsutakse ahvi higiks). Tagumine klaas oli vaja samal autol tervelt saada, seal lõikasin tihendi katki.
Sinu masina puhul võib probleemiks saada uue klaasi ja tihendi saadavus.
Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
(29-03-2010, 20:23 PM)mossepower Kirjutas: Soolaklaasi võib suht. julgelt igatpidi väänata, päris arvestatvat painet ikka vaja, et kuubikuteks laguneks. Triplex samas ei kannata pooltki sellist asja, neid tuleb vaikselt ilma erilise pingeta välja meelitada, muidu tõmbab prao sisse kohe... Vähemalt vene autode klaaside puhul on nii ja vaevalt, et tehnoloogia nii kardinaalselt erineb.
Kuubikud kuubikuteks, mõra ilmselt lihtsam tulema.
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Postitused: 1
Teemad: 2
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
Enda opelitel olen kõik klaasid siiani tervelt kätte saanud ja kasutanud aega nõudvamat lähenemist aga väiksemat riski midagi ära käkkida kus tulemuse saavutamiseks tõstad asja lihtsa vaevaga üksi eest ära.
Tehnoloogia väga lihtne, alustad tihendi serva ümberpaigutamist kabiinis sees, ilma erilisi abivahendeid kasutamata aitad tihendi serva sammsammult üle metall ääre, alustades nurkadest - kui pool klaasi on nii tihend üle upitatud võid alustada healjuhul juba klaasi eest ära tõstmist. 72-77 opelitel võib vabalt enne selle liistu väljatõmmata ja sellisel juhul veel lihtsam varjant kus lihtsalt surud klaasi käega raamist välja. Enamjaolt see asi ju nii käibki. Tihendi võiks ka enne kas silikoniga või muu vahendiga määrida, et oleks väiksem võimalus seda katki teha.
Saan aru et klaas ja tihend on olulised ka auto kokku tagasi panemisel.
PS! Kruvikat, heeblit, kuvaldat, tellist võib ju ka alati kasutada aga sellisel juhul saan aru, et klaasi kättesaamine tervelt ei ole prioriteet!