Postitused: 100
Teemad: 103
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
05-05-2010, 11:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2010, 14:24 PM ja muutjaks oli
TheShadow49.)
Tere, sooviks teada TLF´i, T1 ja TLF DeLuxe´i erinevusi. Nimelt on mul saada ühe DeLuxe´i jäänused ja komplekteerimiseks oleks vaja teada erinevust T1-ga kuna komplektne T1 olemas.
Ette tänades
H.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
See vist on see koht kus ma pean sõna võtma
Igatahes alustame algusest ja paneme paika, et eraldi mudelit TLF ei ole olemas. On olemas de Lux TLF, mida toodeti 1961 aastani, T1 mida toodeti 1961-1964 ja T5 mida toodeti 1965-1975.
Ajaloolise tõe huvides tuleb ära märkida veel, et de Lux TLF mudeli puhul eristatakse 1959. aasta toodangut markeeringuga de Lux TLF/59.
Pisikesi muutuseid tehti selle ratta pidevalt läbi kogu tootmistsükli seega eraldi üldistuste tegemine keeruline. Kui on aga mingi konkreetne ratas konkreetse tootmisaasta/kuuga siis võib juba rohkem detailidesse süveneda. Toon ära suuremad asjad mis muutusid üleminekul TLF mudelilt T1 mudelile.
-Mootor
-Porilauad
-Küljekarbid
-Piduripedaal koos piduritulelüliti asukohaga.
Lisaks veel pisemaid mutikaid ja vidinaid aga need nagu suuremad asjad. Kui täpsemaid küsimusi, siis küsi julgesti.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 100
Teemad: 103
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Tösi Siim, sinule see teema adresseeritud oli
Ega sul pole pildimaterjali muudatuste kohta?
Väljalaske aastat ma hetkel öelda ei oska kuna raam asub minust ca 60km eemal.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
05-05-2010, 23:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2010, 23:17 PM ja muutjaks oli
siimlane.)
Tere
Ma pole senini de Lux TLF-i porilaudadest korralike pilte teinud. Vahe uuemate porilaudadega on servas - TLF-il on servad lihtsalt valtsitud, T1-l ja uuematel on selline kaarjas serv. Küljekarpide vahe on siililegi selge - ühel on kaks plastist kinnituskruvi ja teisel pole. Piduripedaal näeb vanematel versioonidel välja nagu käiguvahetuspedaal ning on asetatud eraldi nuutidega võlli peale. Lisaks on veel piduripedaali kinnituse juures kaarjas plekkdetail, mille külge kinnitud piduritule lüliti vedru.
Mootori puhul on vanemal de Lux TLF-il teistsugune silinder ehk siis ribidel puuduvad sisselõiked ja teistsugune karter. Seda on võimalik ära tunda küljekaantel oleva ühe joone järgi, mis vastandub uuema kahele laiale poleeritud joonele
Siin on võimalik TLF-i lähemalt jälgida:
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?na...opic&t=515
Pannonia detailide erinevusi olen tasapisi lahanud siin:
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?na...opic&t=208
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 100
Teemad: 103
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Suured tänud, asi palju selgem.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962