20-05-2011, 18:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2011, 18:31 PM ja muutjaks oli Prii.)
Tere,
Mure järgmine: sai ostetud Izi kolb, kuid koostamisel selgus, et keskmise rõnga tihvt on vales kohas, nii et rõnga otsad käivad aknasse.
Mida on kaasfoorumlased sellise probleemi lahendamiseks teinud?
Endale tulid pähe järgmised lahendused:
1. Puurida õigesse kohta auk ning keerata keermeliimiga kruvi sisse (väidetavalt pidi selline lahendus kehv olema, kuna raud paisub vähem, kui alumiinium ja tihvt tahab kiirelt oma pesast välja tulla).
2. Hankida kusagilt õige vasest tihvt ning panna see (kust hankida?).
3. Teha ise vasest (mis sulamit oleks mõistlik kasutada?).
4. Uus kolb osta (läheks vaja samas mõõdus kolbi, kuna silinder juba puuritud).
4. Panna kolb mootorisse ilma keskmise rõngata (tänu toetuspinna puudumisele võib ülemise rõnga aluspind millalgi murduma hakata?)
Milline eelnevatest lahendustest võiks kõige parem olla?
Kui kellelgi on antud probleemi lahendamises edukas kogemus, siis palun sellest siia kindlasti teada anda.
Prii
Mure järgmine: sai ostetud Izi kolb, kuid koostamisel selgus, et keskmise rõnga tihvt on vales kohas, nii et rõnga otsad käivad aknasse.
Mida on kaasfoorumlased sellise probleemi lahendamiseks teinud?
Endale tulid pähe järgmised lahendused:
1. Puurida õigesse kohta auk ning keerata keermeliimiga kruvi sisse (väidetavalt pidi selline lahendus kehv olema, kuna raud paisub vähem, kui alumiinium ja tihvt tahab kiirelt oma pesast välja tulla).
2. Hankida kusagilt õige vasest tihvt ning panna see (kust hankida?).
3. Teha ise vasest (mis sulamit oleks mõistlik kasutada?).
4. Uus kolb osta (läheks vaja samas mõõdus kolbi, kuna silinder juba puuritud).
4. Panna kolb mootorisse ilma keskmise rõngata (tänu toetuspinna puudumisele võib ülemise rõnga aluspind millalgi murduma hakata?)
Milline eelnevatest lahendustest võiks kõige parem olla?
Kui kellelgi on antud probleemi lahendamises edukas kogemus, siis palun sellest siia kindlasti teada anda.
Prii