restaureerimiskonverents
#21

Tsitaat: Eriti vinge oli juba eelmainitud värvimise osa ja ka restaureerimise üldpõhimõtted ja algtõed said selgeks.
Kohal oli nii mõnigi foorumlane.
Kokkuvõttes tasus 200 km sõit end ära.
Äkki mõni kohalkäinu viitsib need algtõed ja üldpõhimõtted kuskile siia üles kribada siis ei pea teised \"pisarat veeretama\" et krt miks küll kohal ei käind... :eureka
Vasta
#22

Ootame arvamusi, milliseid teemasid võiks järgmisel aastal lähemalt käsitleda.

Tõnu Piibur

Vasta
#23

Puitkerega autode restaureerimine Wink

Dad.
Vasta
#24

Üks asi, mis võiks ühilduda restaureerimiskonverentsiga, on raamatulaat. Sel aastal jäi ta kuidagi kõrvale.

Asp
Vasta
#25

oleks ka täpsemalt huvitatud, mõnedest tähtsamatest punktidest, ei saanud kahjuks ise tulla! Äkki teeb keegi selle töö ära !?
Vasta
#26

Prillid ei petnud Sind. Salvestuse kvaliteeti kontrollin täna.

Materjal peaks TEMPO-sse jõudma ja lisaks ehk ka siia.

Asp
Vasta
#27

Räägime sellest veebruari kokkusaamisel.

Asp
Vasta
#28

tooks välja kaks oma soovi tulevikku:
1) juba mainitud raamatulaat. salamisi ikka lootsin, et nüüdki saab miskit huvitavat juurde.
2) kui võtaks kätte ja teeks ülevaate ühe mootorratta restaureerimisest algusest peale (peale juppide kogumise, ainult tööd ikka). pildistaks kõik sammud, kommenteeriks jne. peaks saama hea ja asjaliku ettekande koos näitematerjalidega. ehk jääb nii mõnigi töö käik nõnda kergemini meelde. see ei pruugi olla ühe mehe ettevõtmine. oleks valmis asja organiseerima.

klaabu
Vasta
#29

Võiks veelgi lähemalt rääkida kroomimisest (ja ka selle maksumusest) sest see tundub ikkagi olevat üks raskemaid ja kallemaid tööetappe.
Siis näiteks ka veel detailide puhastamisest (kumm, plast, metall, alumiinium, klaas, nahk)
Ning ei saa jällegi mainimata jätta raamatulaata mida tegelikult ka seekord ootasin.

Igatahes üritus oli tore ja loodan, et edaspidised on veelgi paremad.

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#30

üritus oli mulle kui algajale huvitav. Loodan tõesti, et see EI jää viimaseks!
eraldi märkimist vääriks põgus \"tinaga pahteldamise\" jutt - ses osas ise küll kõrvad kikkis hoidnud, aga seni asjata.
värvimine huvitab väga (reklaam reklaamiks, aga erinevate kaubamärkide head-vead oleks paras diskussiooniteema). Väikestviisi suunavad reklaamid pole üldse pahad - neid välditi miskipärast. Võiks ju anda ühegi firma kontakti - minu kogemuse järgi pole spetsiifilisemate asjadega tegelejad kitsid ka täiesti omakasupüüdmatult info jagamisega ning mõnikord juhtavad su suisa oma konkurendi juurde.
huvitavad ka üldtõed seoses pahtli-värviga - kuidas hoida värvi pahtlisse imendumast (mu masina mitmed siledad pinnad 1.5aastaga apelsiniks läinud - kas täitekrundi viga?). Õpetused, mille eest pindu enne värvimist kaitsta oleks teretulnud (mul on kohati värvile tekkinud pisikesed \"mullikesed\" - kas on võimalik, et pahtlile/krundile on lennanud rellaka alt metallitükikesi ning need on värvi alla jäänud - andes endast märku ALLES nüüd?).

ka keevitamise kohta tahaks algtõdesid kuulda (ma 100% iseõppinu) - elektrood vs CO; erinevate elektroodide poolt jäetav räbu-poorsus. Väikseim võimsus, millega üldse võimalik-mõistlik töötada (pinge&vool). Alalisvool vs vahelduvvool? Gaasikeevitus??? Mis materjale ning milliseid konstruktsioone üldse võimalik keevitada (spets asjadel ka kus - näiteks kui detail vajab eelnevat kuumutamist). Mida mõistlik liimida (on olemas spets-liimid).
küsimärke suudaks ma veel produtseerida, aga jätan need tulevikuks...

teet,
õpib peamiselt oma vigadest

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#31

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: 13piisab


teet,
õpib peamiselt oma vigadest

Usu mind, teiste vigadest on odavamBig Grin

Ivar (õnnelik inime)

loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne