Lume lükkamine

Ma vb valetan aga kas mingis nõukogude traktori raamatus polnud mototöötunni mingit kütuse tabelit. Mul nagu meenub ,et T-40l oli äkki 7L. Eks see number võib olla nominaal võimsusel. Lihtsalt koduses majapidamises enamasti tühikäigul midagi lihtsamat tehes kulub 10-15 L päevas ja mototunde ka mingi 1-2 vb  3 vast tuleb.
Vasta

Vene ajal armastati igal pool rääkida erikulust mis oli valemina g/kWh. 
Kui traktoriõpiku/-raamatu lahti lõid ilutses kütusekulu kohal selline pookstav.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Need grammid kilovatt-tunnile on ka täna kenasti saadaval, aga tootjad ei taha neid enamasti väga näidata. Sest neist koorub karm tõde: masinatevahelised vahed on väikesed ja lõppmängus on kordades suurem roll kütuskulule juhi oskusel masina eeldused ellu rakendada (või roolitaha sattnud juhmil/ignorandil oskus neidsamu võimeid ignoreerida).

   

Pärit siit: https://pruefberichte.dlg.org/filestorag...rio_en.pdf

Selle traktori kõige ökonoomsem töörežiim on umbes 1200 pöörde juures, aga siin tuleb jälgida pöördemomendi kõverat, et üle ei koormaks. Õnneks hüdromehhaanilise kastiga pole võimalik mootorit (ilma erivõteteta) seisma lasta.
Vasta

Taavi, kogu selle g/kWh jm sellise idiootsuse peale tasub ära vaadata eileõhtune osaliselt soomlaste tehtud dokk ETV2 pealt: Üks õnnelik töötaja. Kui seal julmalt otse väljaöeldu iseendale lahti mõtestada ja selelst ka reaalselt aru saada, jõuab kohale ka sellise "näidu" mõttetus. Sest TÖÖ tuleb igal juhul ära teha ehk tegelikkuses on täiesti pohh, mis see erikulu on! Kui on olemas see, kes on NÕUS töö ÄRA tegema (ja olema selle juures rahul ning õnnelik), on absoluutnumbrilise kütusekulu olematu hinnavahe täiesti tähtsusetu. See g/kWh on järjekordne absoluutselt kasutu kontorirotist juhi onanism, püüe oma olemasolu õigustada ja ohjeldamatu sisutu möla saatel Omanikele kasvavat kasumit "tõestada".   Sotsialismis oli see sama oluline oskus kui tänases kapitalismis. Sa ütlesid sama välja aga vähe teisel kujul Wink  Ma TÕESTI soovitan seda dokki! Karm reaalsus. Enamus saab ju ka järgi vaadata suuremalt ekraanilt, ise diivanil lesides.
Vasta

Lgp. ksf! plyVal64, palun siirduge istelihase pimedaimasse nurka selle jutuga.

Kütuse erikulu on ainus näitaja, mille järgi saab mootorite efektiivsusi võrrelda. Selle kõvera järgi saab kenasti ajudega juht enda gaasijalga timmida nii, et töö saaks tehtud ilma mootorile häda tegemata ja kütusemüüjate esimese miljardi teenimisse liigselt ei panustataks.

Või teisipidi: kogu inseneriteadus on kontoriroti onanism... Toungue Kõik need epüürid ja vektorid ja paindetsüklid ja istud.

2715, palun anna märku, kui graafikutega üle piiri läksin.
Vasta

Ma olen suht veendunud, et on olemas arvestatav hulk inimesi, kes ei oska graafikuid lugeda või ei saa põhimõtteliselt sellest informatsioonist aru, mis seal on. Samas igapäevaselt on mingi masina peal, kus selle tarkusega võiks oma professionaalsust tõsta.
Vasta

Keegi küsis, et mismoodi on Belarusiga  lund lükata ja siin on vastus.
Hakkab pihta 7 minutist ja kestab piisavalt kaua, et kõike pole mõtet vaadata.
Vasta

Lumelükkamise hooaeg pole enam kaugel, kui kellegil on huvi sahakummi vastu, siis võib ühendust võtta. 40mm 3.67m x 0.27m €250
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne