Murray 16.5hp mure
#21

(09-12-2012, 23:07 PM)Tift Kirjutas:  Mul oli siin üks kena tuttav, kelle mootor käis samamoodi asjatundjate juures, vist isegi paar käiku. Lõpuks sai mootor tööle ikka "kaugjuhtimise" teel.

Ostsin kella 70-ndatel. Käis vist kuus-seitse korda garantiis ja vastus oli ikka üks - kell korras. Ja tõesti, laua peal käis. Niikui käele panin - valetas, ja kõvasti. Viimases hädas lasin töökojast välja kirjutada ja panin kellassepa ette lauale, et nüüd paned oma käe peale ja nädala pärast kohtume. Nädala pärast oli kell korras, nimelt mingi jublakas oli käinud kusagilt aeg-ajalt mööda, pole tabanud õiget kohta.
Tahtsin öelda, et stendikatsetused ei näita alati viga, reaalne elu küll.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#22

see on tuulutus jah. võid ka korraks otsa kahekorra keerata ja pesulõksuga kinni panna ja siis proovida.
kui õli enam-vähem sobiliku viskoossusega on, siis ei muuda vahetus suurt midagi.
eks sul ilmselt klapisääre tihend surnud on. maksab jebais mõne rubla ja stokkeris palju rublasid ja ää vahetad ise ilma eriliste spetsriistadeta.
Vasta
#23

Ja seletage lollile võtan ta nt.õhupuhasti poolsest otsast lahti keeran kahekorra lõksuga kinni ja mida ma siis jälgima pean?Et kas suitseb või mitte?
Vasta
#24

vaata, mis teeb. kas miskit muutub.

edit: võid ka niisama otsa lahti jätta ja vaata kas säält ajab lebra välja töötamise ajal.
Vasta
#25

Sai siis peale lumelükkamist ots lahti võetud ja käija lastud.Puhus ainult tuult näkku ja pritsis valget möga.
Vasta
#26

(11-12-2012, 18:00 PM)cadillac Kirjutas:  Sai siis peale lumelükkamist ots lahti võetud ja käija lastud.Puhus ainult tuult näkku ja pritsis valget möga.
Valget möga näkku...Smile
Kui su mootor suitseb, siis see on halb nii mootorile kui ka sulle endale. Suitsemine on indikaatoriks probleemidele, mis on seotud karburaatoriga, kolvirõngastega, bensiiniga jne.
Must suits annab teada, et õhu-kütuse segu on liiga rikas. See võib olla põhjustatud ka õhusiibri kinnisest või poolkinnisest olekust, kuid võib olla tingitud ka karburaatori segusiibri pesa ja võlliotste pesa kulumisest. Samuti võib karburaatori reguleering paigast ära olla, põhjustatuna prügist.
Valge või must suits võib olla tingitud ka silindri ribide mustusest – siis on rikutud/takistatud jahutamine ja mootor saavutab ülekuumenenud oleku juba pärast mõneminutilist tööd.
Ülekuumenenud mootoril on sagedased klapipesade väljatulemine, eriti väljalaskeklapi oma.
4-taktilised mootorid tavaliselt töötades ei tohiks suitseda nagu 2-taktilised vahel. Summutist võib pärast pikemaajalist seismist käivitades tulla musta, sinist või valget suitsu, aga need peaksid ka kaduma. Jätkuv valge või sinine suits võivad olla mootori liigse kulumise tunnuseks, samuti karteri tuulutus võib olla umbes.
Kui mootor töötab, siis karteri tuulutus tekitab karteris negatiivse surve ehk vaakumi. Vastupidine ehk surve sunnib õli ronima silindrisse.
Summutisse saab õli sattuda ainult läbi väljalaskeklapi. Vahel satub mõningane kogus õli sinna (väljalasketorru) ka siis, kui mootorit on kallutatud liigselt küljele. Muuseas, vahel võib mootori ajuvaba käitumine olla põhjustatud ka sellest, et eksikombel on paaki valatud 2-taktilisele mootorile mõeldud õliga bensiini. Liigne õli silindris võib põhjustada suuremat sinist suitsemist, rõngaste kinnipõlemist, mille tagajärjel hakkavad pihta huvitavad asjad. Mõni tilk õli silindris lühema aja vältel ei tee midagi, pikemalt aga...
Karburaatoriga on samuti huvitavad asjad – 90% omanikest ei lase hooaja lõppedes karburaatorist ja mujalt välja kütust, mis igatahes on viga. Kevadel võite olla probleemi ees, et mootor ei tööta korralikult või ei käivitu üldse. Põhjuseks settinud jama, mida sisaldab bensiin. Tavaliselt moodustab see kollaka kihi seintele, ummistab kanalid ja takistab ujuki tööd.
Valge plöga karteri tuulutuses – siin võib olla samuti mitu põhjust – niiskus ehk vesi karteris, küttesegu sattumine karterisse... võib olla ka mittesobiv õli. Või liiga kõrge õlitase! Seda mainitakse nii mitmel selliste mootorite-teemalistel lehekülgedel internetis, et see ei saa olla juhus. Selliste mootorite juures soovitab tootja kasutada ainult SAE30 HD õli. Pakendi peale on tavaliselt märgitud „4-stroke engines, lawnmover oil“. Paljud kasutavad ja kiidavad ka Mobil-1 5w-30 õli, see on vist sünteetiline. Sünteetilist õli soovitatakse kasutada alles pärast 50-tunnist uue mootori sissetöötamist.
Nu see on nüüd küll mölapidamatus, aga vahest on abi Smile .
Muuseas lisan siia ühe lehekülje, küll inglisekeelne, aga vahest on natukenegi abiks rahvale, sealt isegi vahel nõu otsinud..
Abiks iseremontijatele


Vasta
#27

valge möga ma arvaks iseenese tarkusest vast kondensaadiks. kui tuulutusest tossu ei tule, siis võiks vast järeldada, et rõngad korras ja silinder ilusti tihe.
sumpsist tossamine ikka jätkus kõik see aeg?
mis õlitase üldse teeb? tummise tossamisega (kui on tegu õlitossuga) peaks tase ka usinalt alanema. pakuks ikka esmaseks sääre tihendit.
Vasta
#28

SmileMuud peale klapisääre tihendite üle ei jää jah.Tossamine jätkus ikka ja õli ei jõua sisse valada
Otsisin kul neid tihendeid sealt kaugeltmaalt aga mitte ei leidnudSad
Vasta
#29

Võta korraks klapikambri kaan maha, see on lihtne ja vaata, mis seal all toimub, vahest on ka klapipesa pees või lahti. See on see kaan, millele peale on OHV kirjutatud.. Õli sealt välja ei tule, kui, siis mõni tilk.


Vasta
#30

Masin tõõtas ka eestis aasta aega.Müügi põhjus oli et masin jääb võikseks.Täitsa usun kuna seal ol niitmist rohkem kui mõne taluniku põllul.
Vasta
#31

Karterituulutus on lahti .Aga õli hakkas tõepoolest jõrsult võtma.Suvel seisis nagu pudelis.
Vasta
#32

vabandust, aga kui tuulutusest lebra välja ei aja, siis võiks ju arvata, et silinder on tihe.

ja kui asi järsku hakkas, siis pole kulumine teemaks.
muidu mootori peal on kleeps, kus seerianummer kirjas. selle nummeri järgi guugeldad ja leiad lihtsalt misiganes vajaliku detaili nummeri ja selle järgi üle maailma miljon müüjat.

aga enne jah võta korra klapikambri kaan maha ja vaata sisse.
ja veel, et sääretihendeid on ainult üks. kui ostma hakkad, siis kahte pole vaja.
Vasta
#33

selgus et klapisääre tihendeid pole ja arvatavasti on lugu järgmine.Kuna ta sommide käes kaua seisis siis mingi hetk pandi ta käima.Seejärel jäid õlirõngad kinni ja käima pannest vigastas natukene. sai uus aastaringne õli sisse pandud.See on vedelam kui vana tavaline.Enne kui oli vana tavaline siis ka õli ei võtnud.Minule soovitati et kui ilmad lähvad 0-i kanti siis tavaline sisse ja niikaua valan aga peale
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne