Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Pildid on küll väga üldvaatelised udukogud, aga võib arvata, et kui keskjooksu kuulikausid käivad raami külge keermega, siis on tegu Harkovi tehase toodanguga, nn tavalise "meestekaga". Raaminr kombinatsioonis võib olla isegi väljalaske aastaarv. Mina neid mudeleid ei tea, mingi V xxx ta võiks olla. Keermeid keegi üle ei keermesta, küll on sinna aga saada ka ilmselt otse sobivaid kausse ja võlle kui ka mingeid muid lahendusi (kassette) ilmselt, ju jalgrattapoodides osatakse öelda, ka on meie ksf! Oldmoped selle ala mees, kes peab väikest jalgratta värkstuba Haapsalus, ka koduleht olemas koos kaubavalikuga.
Kummid käisid algselt 622 x 40, turisti hark peaks külge sobima või vähemalt saaks sobitada, üks harkovi toodang (kui on?) kõik.
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Kui kiri kohale jõudis, siis küllap saad vastuse ka.
Raaminumber oli vanasti ikka sadulamuhvi küljel, harkovi sport/turist-ratastel küll ka tagumise ratta kinnitus"konksul", vist paremal pool? Olles ise (nagu enamus andekaid inimesi) vasakukäeline, siis on mul selles paremakäeliste maailmas pidevalt pooled sassis.
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Kiri jõudis kohale aga vastanud pole veel, kuna momendil töökojas külmapühad ja peast soovitavate asjade laoseisu lihtsalt ei mäleta.
P.S. M35x1 R/L ülekeermestamine 1,37"x24tpi R/L on täiesti teostatav ja palju kasutatav hädaabilahendus, kui idabloki päritolu raamidele on soove keskjooksupadruneid paigaldada olnud.
Päris aitähhi eest seda keegi just ei tee, kuna selle lõikuripaari hind on sõltuvalt tootjast 180-500€ hinnaklassis, aga neid siin eestimaa peal ikka on päris mitmetes töökodades.
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Kas see "mis iganes seib" võiks olla parempoolne laagrikauss või on sel kausil kontramutter peal (no ei mäleta, kuidas see keskjooks täpselt välja näeb, täna vahepeal läks oma nimigi juba meelest) või miski kolmas asi?
Iseenesest õiget pidi keeramisest võib vahel tõesti abi olla, kuigi (pole jällegi enam kindel) vasakul pool vist peaks vasakkeere olema ja paremal parem? Igatahes palju ma ei saa siin eksida...
Kui sellest "mis iganes asjast" kahju ei ole, siis võiks sinna külge mingi teise "mis iganes asja" keevitada, näituseks mõne suure mutri, millest hea korraliku võtmega keerata, keevitamise kuumaandmine juba ise võtab sellise keermeühenduse lõdvemale. Aga kui see ,mis iganes...peab veel käiku minema ja keevitamise võimalust ei ole, siis ilmselt ikkagi mingit keemiat vahele ja õidele poole keerata või siis viimases häbas taipamatutele puust ette teha, mis asi see mis iganes asi iseeneses võiks olla.
No pildid juba ilusad selged, raaminr ka üles leitud, kas on 1989 aasta masin? Sildiauke ka ees ei ole justkui, minski tehas tootis siis veel alumiiniumsildiga rattaid, laagrikausid olid keermeta ja selliseid sadulaid vb? ka ei kasutanud. Harkovi ratastel olid küll mingil hetkel juba kleepsumaterjalist sildid ees.