Täitsa moodne aga natuke klassika...
1 gen. Voyager 1989 aasta. 2,5 toores bensukas kepikastiga, ilma ajupuudulikkuseta...,plekist tehtud auto.
Paar nädalit mugavust nautinud aga nüüd oleks tagasilda tarvis.
Paksu trumli ja kitsama vedrukammitsaga versioon, uuemal oli vedrukammitsa augud vähe laiemad. Viie poldiga velg puhuks kui trummeld küljes.
Oleks tore teada kui kellelgi ülearu vedeleb.....
Autoga ikka veel sigarahul...sõidurõõm
Õpetussõnu ja kommentaare võtan vastu..
Nõu küsin varsti arvatavasti veel...
Kas ilma tagaveota? Kui sul vaid esiveolise tagasilda on vaja siis uuri selliselt numbrilt 58410001 , seal just üks läheb osadeks laiali. Hinnad on mehel mõistlikud.
Kas sul on veel eest kroomvõrega isend?
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2013, 21:04 PM ja muutjaks oli IIIFFFAR.)
Teemaalgataja kaunitar ise:
Kapotealune näeb välja selline. Pilt tehtud küll genekamüüja jaoks aga....
Ajupuudulikkuse puudumisest oli vist ikka vara hõisata... Teine genekas küljes aga särtsu netu.
Olnd nigu elektriauto, vabal ajal paela otsas, hommiku-õhta tööle-koju.
Aga peale uue gene installeerimist hetkelise eufooria järel tulnd pettumus...../&%/%¤(&&#¤"¤%(&¤(¤(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Õnneks oli vanur nõus viimaste akus leiduvate elektronide najal koju lonkama.
Palun Teilt, kallid sõbrad, seletusi/selgitusi tolle võimaliku ajupuudulikkuse osas. Kus ta on, kes ta on ja kuidas teda ravida oleks võimalik. Uus gene tundus näpu vahel parem ja müüja ütles okei olevat, nimetas aga ka lisaks, et miski ajuraasuke võib veel mäkra panna.........
Aga, pahad emotsioonid välja arvata, selg ikka puhkas Meerika pingi pääl. Paljud sõbrad ka tervitasid tulede vilgutamisega...
Sõbrake on Eestimaa elu jooksul viimased aastad imevähe sõitnud ja terve talve ka täitsa seinaveeres seisnud. Eks neid sürpriise hakkab nüüd tulema kui tuli kolvi pääl...
Mitte muhvigi ei tea spetsiifiliselt Vojagerist, aga hakkame puusalt tulistama.
Suurima tõenäosusega kasutatakse 9-dioodilist generaatorit sisemise regulaatoriga. Sellistele elektritootjatele on tarvis algergutust, et tööle läheks. Algergutus antakse armatuuris oleva laadimise signaallambi pirni kaudu, millele lisatakse vahel ka paralleelne takisti. Kas see lamp sütib, kui süüde sisse keerata?
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Sandisti. Mõõdaks siis ära pinged kõigil traatidel, mis generaatorisse jõuavad. Süütega ja süüteta. Isiklik mälupuudulikkus arvab, et üks väike klemm võiks kanda tähist D+.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Tegelt on küll miskid lambid, tekitavad kirjakesi, et Maint Rqured ja check gages jne. Aga noid hooldust nõudvaid asju on sel tegelasel küll ja veel....
Homme panen testerisse uue patarei...
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2013, 23:49 PM ja muutjaks oli Mahno.)
Kas sellel aparaadil on pingeregulaator eraldi või tegeleb pinge reguleerimisega aju? Sama ajastu Jeepidel on vahel tekkinud ajupuudulikkus, mis ei luba enam akut laadida. Sel puhul paigaldatakse kas uus aju või vaesemad mehed panevad tavalise pingerelee.
Lihtsalt kurb kommentaar. Kuna juba olemasoleva majutamisega probleemid, siis ei hakanud nii kolm aastat tagasi juhuslikult leitud 84 dodge-caravani pea vanarauahinna eest ära võtma. Kahetseda ju võib, et esimene tootmisaasta, kõvasti kroomitud plasti jne. Tõenäoliselt läks ümbertöötlemisele. Müüdi Tartust veidi väljas, Luunja kandis.
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2013, 01:18 AM ja muutjaks oli IIIFFFAR.)
(12-06-2013, 23:48 PM)Mahno Kirjutas: Kas sellel aparaadil on pingeregulaator eraldi või tegeleb pinge reguleerimisega aju?
Mina ei tea, seepärast küsingi.....
Kui on võimalik otsemaks panna, seda parem, Aknad on vändaga, käigud kepiga, kapoti kinnilöömise sound on täpselt nigut vana Gazoon....Õige neid ajusid tarvis. Kapote all ruumi veel mitme neegri tarbeks....
(12-06-2013, 23:48 PM)Mahno Kirjutas: Kas sellel aparaadil on pingeregulaator eraldi või tegeleb pinge reguleerimisega aju? Sama ajastu Jeepidel on vahel tekkinud ajupuudulikkus, mis ei luba enam akut laadida. Sel puhul paigaldatakse kas uus aju või vaesemad mehed panevad tavalise pingerelee.
Paraku käib laadimine läbi suure kombiploki. Sellest on vojageristide foorumis üksjagu nuttu ja hala olnud. Odav ja töötav lahendus on mõne välise (näiteks laada) pingeregulaatori paigaldus.
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2013, 23:24 PM ja muutjaks oli IIIFFFAR.)
(13-06-2013, 08:26 AM)v6sa Kirjutas:
(12-06-2013, 23:48 PM)Mahno Kirjutas: Kas sellel aparaadil on pingeregulaator eraldi või tegeleb pinge reguleerimisega aju? Sama ajastu Jeepidel on vahel tekkinud ajupuudulikkus, mis ei luba enam akut laadida. Sel puhul paigaldatakse kas uus aju või vaesemad mehed panevad tavalise pingerelee.
Paraku käib laadimine läbi suure kombiploki. Sellest on vojageristide foorumis üksjagu nuttu ja hala olnud. Odav ja töötav lahendus on mõne välise (näiteks laada) pingeregulaatori paigaldus.
Njah.. sõitsin Su kodust eila mööda....,meenutasin mootorit hää sõnaga... Oleks võind nõu küsima tulla.
Geneka vahetus Järve Selveri parklas käis 37 minutit.
Korraks oli tore eufooria ja paarimees ütles pärast tuled ka ilusad olevat aga Pärnu jõudmine oli üsna- närvidemäng keerlend täiskuukumas... (noorematele- Marju Läniku repertuaarist)
Tuled-viled maas, puhuri tööle pannes jäi raadio vait, suunatuld näidates pani tahhokas kaks ringi omasoodu, bensupaak näitas täis olevat, vedela temperatuur kukkus nulli, õlirõhk ujus edasi-tagasi.........
Aga koju ta tuli ja maha ei surnd, viimasena näitas veel juhipoolset esituld natuke. Ukse ja tulede "plõnn" oli imeõrnake ja uuesti süüdet keerates ei paistnd armatuurist ühtki tuld enam, kesklukk suutis nupuvajutusel väikese plõksukese teha aga mitte uksi kinni panna.... Vist viimased elektroonikud akust välja imenud.
Laadija läks ka pärast lolliks selle peale.....
Tänud nõuandjatele! Palju lihtsam oli... Jo vist pika seismisega gene harjad kinni jäänd, kulus ära mis kuluda oli ja järgi enam ei tulnud.... Asendatud romulagenekal sama häda ja süsa polnd õieti ollagi enam. Nüid voldid-amprid jälle omal kohal.
Järgmiseks jõudumööda siis uus tagasild, spidotross, pidurid, klapikaane tihend, küünlad, filtrid ja millaski kõikvõimalikud puksid.... Kui just uusi üllatusi ei trehva.