15-10-2013, 15:43 PM
Hakkasin täna peaülekande (käigukasti) õli vahetama. Välja lastes sain silma järgi nii 7l. Mõtlesin, et no ju aja jooksul on ülejäänud kuskilt välja jooksnud kuigi korpus puhas ja jooksukohtasid pole või siis lihtsalt pole rohkem õli käepärast olnud. Masin pole 90ndate algusest eriti kasutust leidnud, ju see viimane õlide vahetus ka sinna kanti võis jääda.
Hakkan mina siis õli sisse valama ja üle 7,5L ma sinna sisse ei saanud. Hakkas kontroll avast välja jooksma. Erinevad kirjandused väidavad õli norm koguseks 10-13L. Vana õli vaevalt, et nii palju sai alla jääda kuna seisis lahtiste punnidega oma tund aega. Kas piisab sellest kogusest või pean vägisi sinna normi sisse suruma?
Ka ei suutnud ma norm kogust lõppülekannetesse sisse valada. Läks kummagisse liiter, kirjanduste andmetel 1,5-3l. 1,5l oleks nõus kuna 0,5l võis vana õli alla jääda küll sest traktori kliirents keskmises kõrguses ja päris tühjaks selles olekus ilma lahti võtmata päris ei saa.
Hakkan mina siis õli sisse valama ja üle 7,5L ma sinna sisse ei saanud. Hakkas kontroll avast välja jooksma. Erinevad kirjandused väidavad õli norm koguseks 10-13L. Vana õli vaevalt, et nii palju sai alla jääda kuna seisis lahtiste punnidega oma tund aega. Kas piisab sellest kogusest või pean vägisi sinna normi sisse suruma?
Ka ei suutnud ma norm kogust lõppülekannetesse sisse valada. Läks kummagisse liiter, kirjanduste andmetel 1,5-3l. 1,5l oleks nõus kuna 0,5l võis vana õli alla jääda küll sest traktori kliirents keskmises kõrguses ja päris tühjaks selles olekus ilma lahti võtmata päris ei saa.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962