Postitused: 5,873
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
4,5 cm pikem kolvikäik mõlemal kolvil ehk töömaht suurem 100 cm3. Lisaks vajadus otsida pikemad tõukurivardad ja torud nende vahetamiseks (võimalik allikas Dnepr).
Tõenäoliselt tahab ka karburaatorite häälestamist ja korralikku süüdet.
Üks võimalik variant on ka minna BMW jõuallika teed, veebis on rohkelt Burali ja Bnepri teemalisi artikleid. Ksf! Isand Pauk oskab sellest kodumaises kontekstis rääkida.
Viljandis oli kunagi üks ratas, millele olid pandud Põrnika silindrid ja kolvid. See keeras igatahes oma kardaani propellerisse. Ühes varajases Motomaania numbris on temast juttu.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 441
Teemad: 45
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Kolvikäik siiski +9 mm, mis tuleb kuhugi ära mahutada. Eeldusel, et vänt sobib Dnepri mootorisse (pole spets, aga kas urali/dnepri vahe polnud mitte saaledes/rull-laagrites) ja kepsud-kolvid originaalid, siis tuleb silindritele 4,5mm plaadid alla panna koos pikemate tõukurite jms vajadusega[/i]. Kompressioon läheb ehk ka liiga kõrgeks.
Postitused: 7,008
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
Komplektis pole mingeid silindri tõstmise plaate. Kui sõrm on kõrgemal ja kolb lühem siis vast mahub kõik ikkagi ilma silindreid nihutamata ära.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 147
Teemad: 30
Liitus: Feb 2006
Maine:
3
See komplekt siiski Uralile. Dnepri väntvõll j m on kardinaalselt erinev.
Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970