Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Sõber otsib Gaz-53 tagumisi piduritrumleid, ekstsentrikuid koos poltidega. Saadavus on suht nullilähedane. Küsimus, vahest keegi teab, kas on võimalus, et Gaz-52 trumlid sobituvad Gaz-53 -le või mitte? Vist mitte, aga oleks tarvis kindlalt teada.
Postitused: 1,191
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Isiklikel kogemustele ei toetu, kuid loogika järgi: poldivalem on sama, seega otsa istuvad. Klotsid on 53-l laiemad, seega ka trummel on laiem. Õiget nahka tõenäoliselt ei saa, isegi, kui midagi ümber ehitada. Väljend "52-e tagasild" ei ole korrektne, sest masinat GAZ52 tuli tehasest välja nii 51-e, kui 53-e sillaga.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
51 tagasillaga GAZ on Tartu Autoremondi Katsetehases ümberehitatud GAZ 51 ja jäi ka 51 tagasild ja armatuuri näidikud...Kuna pandi tutikas 53 kabiin siis muutus mark GAZ 52-04
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 1,191
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
29-04-2014, 18:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2014, 19:38 PM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Et ei jääks muljet, et mudel GAZ52-04 oli eesti disainerite looming, toon paar linki:
Link1 Link2. Kohati on küll kirjutatud, et masinal oli hüpoidülekanne (s.t. GAZ 53-e oma), olen isiklikult näinud tutikat 51-e sillaga masinat. Ju laoti nad kokku juppidest, mis laos oli olemas. Eriti rohkelt hakkas neid tulema siis, kui GAZ53 sai kvaliteedimärgi ja tripleksklaasi. Külajuttude järgi ei jätkunud seetõttu kilet enam Ziguli klaasidele ja need muutusid defitsiidiks. Tõenäoliselt ei jätkunud suurenenud 53-de tootmismahu tõttu enam hüpoidsildu ja käiku läksid odavamad 51-e sillad.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.