T-40 kabiini vahetus
#41

(22-02-2015, 23:00 PM)Lapik Kirjutas:  Kaevaks selle aastavanuse teema jälle kalevi alt välja ja uuriks teemaalgatajalt ka kogu selle kompoti kõrguse kohta-  kui palju reaalselt lõppkõrguseks jäi maapinnast kabiini kõige kõrgema kohani?

Plaan liigub vaikselt juba Jumzi kabineti poole T-40 enda kanakuudi asendamiseks, aga kuna kuur, kuhu sellega tulevikus oleks vaja hakata sisse sõitma, omab piiratud ukse kõrgust, siis on see oluline. Tehase Jumziga mahuks veel sisse, napp 5 cm jääb varu Big Grin

Pakun et kõrgus JUMZ-iga suht sama, sest rattad ju sama kõrged ja kui rattakoobas jääb samale kõrgusele mis JUMZ-il siis ka kabiini kõrgus ka ju sama.
Vasta
#42

Aga ma suhtuksin sellesse raamatus toodud väärtusesse teatava umbusuga, seepärast küsingi.
Vasta
#43

(22-02-2015, 23:00 PM)Lapik Kirjutas:  Kaevaks selle aastavanuse teema jälle kalevi alt välja ja uuriks teemaalgatajalt ka kogu selle kompoti kõrguse kohta-  kui palju reaalselt lõppkõrguseks jäi maapinnast kabiini kõige kõrgema kohani?

Plaan liigub vaikselt juba Jumzi kabineti poole T-40 enda kanakuudi asendamiseks, aga kuna kuur, kuhu sellega tulevikus oleks vaja hakata sisse sõitma, omab piiratud ukse kõrgust, siis on see oluline. Tehase Jumziga mahuks veel sisse, napp 5 cm jääb varu Big Grin

Homme mõõdan üle siis saad täpse kõrguse!

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#44

Täpne kõrgus maast kuni kõige kõrgema punktini on 240 cm.

Kiirus pole oluline läbivus on põhiline !
Vasta
#45

Väga hea. 
Kus kandis ise asud muidu, tuleks võtaks kinnituskronsade jaoks paar mõõtu, saaks need varem valmis meisterdada juba, siis kohapeal vaja nuputada vaid eesmised kinnitused. Teeks paigalduse pisut kiiremaks
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne