Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Tulistan puusalt, et üks on 0 juhe ja need kaks ühesugust faasid (pöörlemis suuna muutmiseks)
Postitused: 4,745
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
24-05-2014, 19:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2014, 19:59 PM ja muutjaks oli
muska71.)
Üks ilmselt ergutus ja ülejäänud kaks 0 ja faas.Testriga takistusi mõõtes saab teada.ise katsetasin ka lihtsalt vool peale,kui ergutuse ots sattus siis hüppas kohe käima,aga töömähise korral iniseb kergelt ja käsitsi võlli keerates hakkab ka tööle vaikselt pöördeid kogudes.Ühesugused äkki töömähis ja toist karva juhe ergutus
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Ei ole seal mitte suuna muutmist vaid töö ja käivitusmähis on ühise otsaga.
Käivitamiseks on süsteemis bimetallrelee, mis algul ühendab käivitusmähise vooluvõrku lisaks põhimähisele ja põhimähist läbiv vool kuumutab bimetalli ja see lahutab käivitusmähise.
Muide sel releel on peal nool ja selle suunda ei maksa jätta tähelepanuta et toimiks.
Kuidas kasutada?
Kas hankida vastav relee, proovida kondekaga ja võib ka manuaalselt ühendada käivitusmomendiks käivitusmähise järgi ja kohe kui pöörded üleval lahti tagasi.
Kuidas teha kindlaks ühine ots?
Takistust mõõtes on suurim takistus töö ja käivitusmähise otstelt mõõtes ja järelikult kolmas ots on ühine mõlemale mähisele.
Kumb on töömähis?
Seda peab küsima neid mootoreid remontinud isikult kumb mähis on suurema takistusega.
Kasutades töömähiseks suurema takistusega mähist on ohutum lahendus ja miinusena on võimalik kaotus võimsuses.
Postitused: 4,472
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
Üks Riga pesumasina skeem:
http://www.elremont.ru/stirm/st_rus/strus_rem4.php
Ja kondekaga:
http://www.e-ope.ee/_download/euni_repos...aator.html
Teine veel:
http://elektrik.pri.ee/modules/newbb/vie...pic_id=732&forum=35
Riga puhul oli selline lüliti, mis vajutamisel lasi voolu käivitusmähisele peale ja näpu eemaldamisel jäi tööle töömähis.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
2715 kirjutas #Muide sel releel on peal nool ja selle suunda ei maksa jätta tähelepanuta et toimiks#
Külmiku kompressori mootoril sama, noolega"VERH" vene tähtedega käivitusrelee
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 5,114
Teemad: 212
Liitus: Mar 2005
Maine:
167
Kõik see nooltega releede, milledes maa külgetõmbe jõud võitleb käivitusvoolu tekitatud elektromotoorjõuga, jutt on õige ja ilus. Aga julgeks siiski pakkuda, et antud tsentrifugaali mootor on tehaseversioonis varustatud ainult lülitida pingestamiseks (pööraga pakettlüliti oli näit. pesumasinast eraldi oleval kuivatusmoodulil) ja nn töökondensaatoriga, mille mahtuvust ma ei mäleta ega julge pakkuda, aga ca 4 mikrofaradi kanti võiks see jääda.
Postitused: 4,472
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
25-05-2014, 12:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2014, 17:27 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Tsitaat:Asünkroonmootori käivitamiseks vajalik kondensaatorite summaarne mahtuvus (Ctöö + Ckäivitus) valitakse järgmiselt:
•70 μF elektrimootori 1 kW võimsuse kohta pingel 220V;
•25 μF elektrimootori 1 kW võimsuse kohta pingel 400V.
Kondensaatori töömahtuvus Ct on on 2...3 korda väiksem käivitamiseks vajalikust mahtuvusest. Kolmefaasilise mootori võimsus töötamisel ühefaasilis režiimis kondensaatorite kasutamisel on 65...70% nimivõimsusest.
Tsitaat sealt:
http://www.e-ope.ee/_download/euni_repos...aator.html
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,194
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Selline vä?. Toodeti suures liidus mitmes kohas erinvate nimede all peaaegu muutumatu disainiga aastakümme, või kaks.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.