Iseteenindus garaaž

Selle nõudmise peale ma ütlen et kolm tonni kappale ja järgmise nädala lõpus võib loota prototüüpi näha.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(29-01-2015, 00:13 AM)Veskioja Kirjutas:  
(28-01-2015, 22:34 PM)dad Kirjutas:  Vaja on väikes(t)e käru(de) järele, mis oleks kergelt auto alla paigaldatavad, seda siis ühe-kahe-jne ratta kaupa või haaval, samas peab see olema madal aga piisalvalt laiade ja madalate ratastega ning sõitma ebatasasel pinnal, kohati ka pehmel pinnasel, olema seal juures manööverdamisvõimeline, soovitavalt 360kraadi ning selle paigaldamisega peaks lihtsalt hakkama saama üks mees, seda siis juhul, kui teine hoiab parajasti autot üleval ... aaa, et homseks on valmis? Wink

Dad.

http://www.remonditehnika.ee/DoImage.php...098578.jpg
Kui ma nüüd õieti aru sain.

Peaaegu .... neid on proovitud aga see eeldab suhtelistl idaalilähedast põrandapinda, vana kulunud betooni peal on selelga juba raskusi, rääkimata konaruste ületamisest .... pealegi on nende jurakate jaehind masendav Sad
Kokkuvõtteks, midagi sinnapoole aga mitte just see, ühtlasi peaks saama neid  jurakaid ju ka paigaldada sinna, kus käib ratas ning ka kuhu peaks käima ratas Wink ehk siis, kinnitus peab olema: ratta alla, ratta asemele(otse silla külge), sinna kuhu peaks käima ratas(juhul kui sillast on osa või kõik eemaldatud)
Vasta

(29-01-2015, 00:02 AM)Marko Kirjutas:  Selle nõudmise peale ma ütlen et kolm tonni kappale ja järgmise nädala lõpus võib loota prototüüpi näha.

No vot ... ega ma ei saa ju tervet aasta eelarvet nii ära kulutada ;p Väheke sõbralikum peaks rahas arvestatult see olema.
Vasta

hmm, aru ma ei taipa.
ise olen loomulikult tilganäppija ja samas ennast puudutatuna ei tunne.
aga miks pagana pärast peab lugupeetud administraatoriisand ilmselgelt tublidele ja asjalikele kaasfoorumlastele nõnnamoodu nina peale hüppama?
või on see mingi eriti peen huumor, mille jaoks minul sobivat soolikat pole antud?

vähem või rohkem liikumisvõimetute masinate kehvemal pinnasel manööverdamiseks aga tasuks pigem kaaluda nn. konna(sid), ehk ühe silla haagist/haagiseid.
saaks vajadusel ka masinajõul patsiente vedida. veidi modifitseerides saab asjanduse varustada ka vajalike universaalkinnituste ja tungidega.
olenevalt kasutatavast jäätmeraua hulgast, saaks asjandused ilmselt üsna vähese rahakuluga kokku siristada.
Vasta

(29-01-2015, 11:15 AM)diesel Kirjutas:  vähem või rohkem liikumisvõimetute masinate kehvemal pinnasel manööverdamiseks aga tasuks pigem kaaluda nn. konna(sid), ehk ühe silla haagist/haagiseid.
saaks vajadusel ka masinajõul patsiente vedida. veidi modifitseerides saab asjanduse varustada ka vajalike universaalkinnituste ja tungidega.
olenevalt kasutatavast jäätmeraua hulgast, saaks asjandused ilmselt üsna vähese rahakuluga kokku siristada.
Mõte liikus ka endal utiliseerimisele kuuluvale kärule, mida vaid veidi modida vaja. Veduriks saaks kasutada teist autot(kiire moodus) kui ka vintsi(aeglane moodus). Peale sõimuvalingut selgus aga, et tegemist on vist eritingimustega mis nõuavad erilist kokkupandavat alust. Kuna ei peetud vajalikuks tingimusi täpsustada või ei saanud lihtsalt mina aru, eeldan et probleeme võib olla tõstukialuse põrandasüvendi või muu tõstuki eripärast tuleneva kitsikusega. Või on tegemist lausa kanaliga? Sel juhul langeb tõesti ära lihtsaim variant, kasutada nelja 100x100 prussi ja kahte käsi-kahveltõstukit, millise meetodiga on vabrikus tonne kaaluvaid tootmisliine liigutatud. Konarlikku põrandat vist mainiti ka, mis välistab samuti "käsikahvli". Kuumaastiku vastu on kaks meetodit - piisavalt suured kummirattad, mis konarused neelata suudavad või n.n. ajutine raudtee kahe U või I profiili näol, mida mööda saab kahetonnist asja veeretada kasvõi paljastel kuullaagritel ja ka üle lävepaku kui tarvis. Kui vaja kaugemale sõidutada, piisab neljast rööpast, laob paarikaupa ringi. Puuduseks on suht halb pööramisvõimekus. Kui alusel peab olema ka tõstesuutlikkus, võib eraldi tõstesilindrite asemel teha pesad hariliku tungraua jaoks + sõrmega lukustus. No nii mina oma pisikese tilganäppija-peaga arvan.  Toungue
Mis foorumirahvasse puutub, siis OT küll, aga pean vajalikuks mainida, et minu arvates on 99,8% siinsest rahvast väga lahe ning asjalik. Olen siit endale hulga sõpru saanud, neil külaski käinud, abi saanud ja seda ka ise jõudumööda jaganud. Räuskavaid teismelisi eksib siia üliharva ja väga lühikeseks ajaks, delfiseerumisest asi seega kaugel. Noori ja tublisid aga tuleb juurde. Tõsine jutt keerab tõesti vahel pullitegemiseks ja naljanurk vastupidi - liiga tõsiseks, aga nii on ka päriselus.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
Video 

Või näit.midagi sarnast kui kasutatakse F 1 rehvi vahetusel konnon keerataval alusel 360 kraadi
Vasta

Või midagi sellist.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta

Universaalset lahendust teisaldusele pole, üks ei sobi üle ronima tõstuki 10cm kõrgusest osast ja uksepakust, teine ei kõlba kanali juures, kolmandale ei sobi pehme muru.
Üks erim on siin: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=5809&pid=275208#pid275208

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

selgus, et naabertöökojas on seuke tummisema tegumoega ja mõõdult eurokast umbes poole pisem kaubaalus, kuhu siis igasse nurka viisakam pöörlev ratas alla kruvitud. enamasti on veeretamist vajavail masinail üks ots ikka oma ratastel ja teine lastakse siis alusele ja ongi masin liikuv. mätaste ja aukude puhul vaja siis suurema läbimõõduga rattaid, mis ilmselt ka kallimad ja kuna plate juba viltu võib jääda, siis vaja vast veidi lisaplankusid aretada.
kaheotsa veerevõime puuduse puhul siis äkitse passiks teise otsa konna moodu riistapuu tükkis veopeaga.
Vasta

Tundub, et Jüris proovitakse järjekordset üritust. Loodame parimat siis: https://www.facebook.com/omagaraaz

Või ongi teemaalgataja bisnes?
Vasta

Ei ole minu bisness. Huvitav kuidas neil see asi siis edeneb. Hinnad ju siiski suht krõbedad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne