14-06-2022, 11:02 AM
Kas mu 1993 a Golf III (bens, diisliks ainult üle minu laiba, tõsiselt) hakkab varsti youngtimeriks saama? Ei jõua ära oodata....
Do'nt panic
(13-06-2022, 21:44 PM)Chevy Kirjutas: Aastad on möödunud, aga W210-st, A-klassist ega ka B5 Passatist niipea youngtimerit ei saa. Selleks läheb vaja rohkemat, kui maagilise 25+ aasta täitumist.See oleneb väga ikka ka auto mudelist. W210 E 50 AMG ja Passat W8 (B5.5) on noorklassikud juba ka enne 25 aasta täitumist. Samas jällegi plankline baasdiisel/baasbensukas takso ja tööautod ei paku eriti kellelegi ei nüüd ega ka tulevikus väga pinget ning tõenäoliselt sõidetakse lihtsalt lõpuni surnuks.
(14-06-2022, 11:02 AM)giordanobruno Kirjutas: Kas mu 1993 a Golf III (bens, diisliks ainult üle minu laiba, tõsiselt) hakkab varsti youngtimeriks saama? Ei jõua ära oodata....IDEAALSES korras elik siis Musta Numbri väärilises olekus kolhvkolm on juba tõesti väärtus! Ma kogu oma kolhvi"vaenulikkuses" tunistan et KÕIK üle 25-30 aasta on ammu VANAtehnika! Klassikuks ja väärtuseks muutuvad nad aga teatud tingimustel. Näiteks sellistel Ma tean siin kodujuures ühte Eestist ostetud BXi, mil on umbes samalaadne läbisõit. Seisab moodsa eramaja kuivas garages ja ootab oma aega sest perenaine ei ole minu arust enam kõikse adekvaatsem. Õnneks on noored olemas ja vast vanarauda see ei jõua.
(15-06-2022, 10:05 AM)Chevy Kirjutas: 25-30 aastat vana auto on vanatehnika....kuid....järgmine aasta hakkab vanatehnikaks ka näiteks Focus, Astra G jne. Kas tahaksite selliseid autosid järgmine aasta Youngtimerite kokkutulekul näha?AUtode sõidetavuse piir on kusagil 80'te alguses ehk kui lisaks Mersudele muutusid siiani HÄSTI sõidetavateks Audi C3 ja Ford Sirje/Scorpa ning natuke hiljem ka Opel Omegaga. Teine tärmin on kümnend hiljem, 90'te pillid mis olid low-budget perföömans ja ka sõidetavad siiani. Turbo ja kompressori uus tulemine. Lexuse jms sellise tulek kvaliteedi turule. Pandi üha enam rõhku ka passiivsele turvalisusele ja need autod on siiani täitsa OK. Ja siis tulebki tegelikult seesama Focuse ja AstraG ajastu, mis alles lõppes! Sinna lisame veel ka Megane'i 2.geni 2002. Ja varsti ka Civicu oma 7.põlve isendi ja Type-R'iga! Need autod määravad siiani tegelikult turgu ja seda ei tee üldse Golf! Kolhv on olnud peale esimese GTi igavesti suht mõtetu haip. Piire pole nihutatud ega midagi uut loodud! Focus oli ikka revolutsioon kui välja tuli. Seda nii disainilt kui sõiduomadustelt! Ja ka AstraG oli Opelile meeletu samm edasi oma elektrilise roolivõimu ja hea juhitavusega. Ma töötasin sel ajal Opelis ja Focus oli "karm konkurent".
(13-06-2022, 21:44 PM)Chevy Kirjutas: Aastad on möödunud, aga W210-st, A-klassist ega ka B5 Passatist niipea youngtimerit ei saa. Selleks läheb vaja rohkemat, kui maagilise 25+ aasta täitumist.
(23-06-2022, 13:30 PM)Chevy Kirjutas: "Freshtimeri" mõiste ikka väga kitsa ringi teema. Tegin kiire otsingu selle märksõnaga lisades sinna otsa sõna "cars", aga ei leidnud midagi.
(28-06-2022, 22:09 PM)DevilDeVille Kirjutas: Olles sarnlevaga kunagi sõitnud, ei oska vaimustuda. Samas observeerides kestvaid hallmetallikgorilla suundumusi, on tegemist suisa erakordselt eristuva ja omapärakulise asjaga.
(29-06-2022, 09:28 AM)mart284 Kirjutas: Siin enne loeti üles, et auto peab olema eriseeria ja loetud hulk toodetud ja heas varustuses jms.Hea näide antud maailmavaatest on siinses foorumis ksf. Formika autoprojektid ja filosoofia nende ümber. Võtame näiteks vana volga, tavavariandi taastamine "puusalt" läheb maksma 50K eur, KGB variandi taastamine 65K eur. Müügihind pärast restaureerimist on esimesel masinal heal juhul see sama 50K eur, aga KGB omal vast sinna 100K kanti. Kõik muidugi väga teoreetilised ja ümmargused numbrid filosoofia edasiandmiseks.
(28-06-2022, 22:09 PM)DevilDeVille Kirjutas: Olles sarnlevaga kunagi sõitnud, ei oska vaimustuda. Samas observeerides kestvaid hallmetallikgorilla suundumusi, on tegemist suisa erakordselt eristuva ja omapärakulise asjaga.Kabriolett on tänapäeval üleüldse punases raamatus ja juba seepärast iga selline eksemplar säilitamist väärt.