25-03-2004, 23:12 PM
Mis vahe on sisse- ja väljalaske klappidel. Raamatu järgi on nad valmistatud erinevatest sulamitest, kuid kuidas neid uuena ostes üksteisest eristada?
lõhkuja Kirjutas:minuarust oleks just loogilisem kui väljalaskeklapp oleks sisselaskeklapist suuremSisse imeda on raskem kui välja lükata. Pealegi väljuvad gaasid suure surve all. Sellepärast siis sisselaskeklapp suurem et lõppkokkuvõttes oleksasi enamvähem võrdne (täitmine ja tühjendamine).
(25-03-2004, 23:12 PM)Metslane Kirjutas: Mis vahe on sisse- ja väljalaske klappidel. Raamatu järgi on nad valmistatud erinevatest sulamitest, kuid kuidas neid uuena ostes üksteisest eristada?
(14-10-2011, 13:47 PM)2715 Kirjutas: Algselt oli see löödud templiga klapile peale aga uuemal ajal loobuti erinevatest materjalidest ja mõlemad samast asjast.
Matejali vahe on niimoodi tuvastatav et üks roostetab ja teine mitte.
Kasutades seda mootorit nagu tänapäeval kombeks et 2-4000 km suve peale ei saa nagunii vahest aru.
Kui aga teha sporti või sõita igapäev aasta läbi siis vast korra pead rohkem klappe tegema mitte rohkem.
Niiet vahet pole nagu erilist.
(15-10-2011, 12:48 PM)pen.skar Kirjutas: Kas tsiklitehasele oli jõukohane tehnoloogiliselt keerulise naatriumtäidisega klapi valmistamine? Magnetrauaga pidi ka saama vahet teha
(14-10-2011, 13:47 PM)2715 Kirjutas: Algselt oli see löödud templiga klapile peale aga uuemal ajal loobuti erinevatest materjalidest ja mõlemad samast asjast.Kumb siis roostetab? kas sisselaske või väljalaskeklapp? hakkasin endal vaatama ja üks klapp kummagil silindril ongi pruunikamaks tõmmanud. kas see on siis sisselaske oma?
Matejali vahe on niimoodi tuvastatav et üks roostetab ja teine mitte.
Kasutades seda mootorit nagu tänapäeval kombeks et 2-4000 km suve peale ei saa nagunii vahest aru.
Kui aga teha sporti või sõita igapäev aasta läbi siis vast korra pead rohkem klappe tegema mitte rohkem.
Niiet vahet pole nagu erilist.
(19-10-2011, 22:12 PM)stimpy Kirjutas:(14-10-2011, 13:47 PM)2715 Kirjutas: Algselt oli see löödud templiga klapile peale aga uuemal ajal loobuti erinevatest materjalidest ja mõlemad samast asjast.Kumb siis roostetab? kas sisselaske või väljalaskeklapp? hakkasin endal vaatama ja üks klapp kummagil silindril ongi pruunikamaks tõmmanud. kas see on siis sisselaske oma?
Matejali vahe on niimoodi tuvastatav et üks roostetab ja teine mitte.
Kasutades seda mootorit nagu tänapäeval kombeks et 2-4000 km suve peale ei saa nagunii vahest aru.
Kui aga teha sporti või sõita igapäev aasta läbi siis vast korra pead rohkem klappe tegema mitte rohkem.
Niiet vahet pole nagu erilist.
Proovi käiaga taldriku keskelt.Punaka on tooniga väljalase ,valge sisselase.Klapi lihvimisel on ilusti näha.Vajadusel võin lihvida klapid.