Postitused: 774
Teemad: 569
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Ikka mineraal sellisesse mootorisse. Nt Valvoline\'i 10W40.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Postitused: 560
Teemad: 58
Liitus: Oct 2002
Maine:
5
Talvel sa vaevalt oma pobiga sõidad. Tark oleks kasutada mineraalõli (korraliku firma oma)
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
ma kohe ei tea .kui mootor on korralikult tehtud enesejaoks(auto on ju uunikum) siis võiks panna täissündi sisse.
omal nahal proovitud,tegin esimestena proovi lada mootorite peal ,väideti sama moodi et sünt voolab mootorist läbi.vale puha
viimasel ajal sama proovitud gaz 24 mootoritega sama.ainult et mootor millele panin originaal klapisääre tihendid need kummi seibid mis liiguvad klapiga kaasa(sama mis mossedel) on õli kadu normaalne. aga teisele mootorile panin mõõdu järgi välismaised zimmerlingid ja sääre tihendid, muidugi ka kõik muu oli enda jaoks paremini tehtud .sõidan täis sündiga õli vahetusest õlivahetusse on õli norm täpselt kriipsude vahel.ma usun et sama kehtib ka pobedale.
nüüd läksin hoogu...
täis sünt annab ka kergema liikumise ja hingamise mootorile.eluiga muutub kah pikemaks.talvine käivitus muutub ju ka kergemaks
kui ei taha väga kallist osta julge soovitada ADDINOL UUED ECO-SEERIA MOOTORIÕLID.ise olen proovinud ,sõidan siiamaan ,õli on jõudnud teistega võrdsele tasemele võib olla iseg veits ees.
kui keegi väidab et addinol põleb seintele kinni nagu šiguli õli siis sama teeb ka palju kiidetud mobil õli tean rääkida kuna praktika olemas .
kõike head soovides
Postitused: 560
Teemad: 58
Liitus: Oct 2002
Maine:
5
26-03-2004, 23:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2004, 23:32 PM ja muutjaks oli
pkuldsaar.)
Vaidleksin väga vastu selle ADDINOLi õli poole pealt. Uurisin õlide kohta 3 kuud tagasi ja erinevad mehaanikud, töökoja omanikud ja muidu laia silmaringiga inimesed väitsid peaaegu 100% addinoli õlide ebaühtlast kvaliteeti. Ei vaevunud/soovinud/tahtnud ise järgi proovida. Kui veel tegu uunikumiga hoiaksin selle õli oma autost eemale. Muidugi see on kõigest minu soovitus.
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Ma Gumduck-iga täitsa nõus selle täissündi kasutamise koha pealt.
Olen oma masinatel kõigil kasutanud täissünti või poolsünti (vastavalt rahakotile ostmise ajal).
Kui õli välja ajab on simmerid viletsad ja tuleks vahetada. Mul isegi vanal K750 täissünt sees rääkimata Ladast ja Datsunist.
Addinoli koha pealt rääkida ei taha.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Ühest vanast autojuhi õpikust lugesin, et kui õli sees on liiva või muud puru, näiteks kuuseokkaid, siis kurnake õli läbi mitme marli kihi. Kõikvõimalikud sarnased lisandid vähendavad mootori kasutusiga.
Nõnda toimisid meie vanaisad kui nad Pobedasse õli valasid.
Omadest kogemustest pean tõdema, et kallist õli on kahju mootorisse kallata, kui see sealt välja tilgub, seega mootor peab olema väga filigraanselt koostatud, et ei tekiks ülearuseid lokse, mis hakkaks tihendite peale jne. Loomulikult säästab hea õli ka kütust.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
See Addinoli õli on täpselt nagu Savisaar -- kõik teavad, et ta on halb ja paha ja jube, aga keegi ei oska täpselt seletada, milles see väljendub.
Mul on vanamees oma Zigulis kasutanud Addinoli vabariigi algusest saadik, st oma 15 a ja üle 100 000 km läbi kedranud ja kapremontimata Ziguli on nii heas konditsioonis kui 160kkm läbinud Ziguli mootor olla saab. Nii et ei ole see Addinol nii hull midagi.
Täissündi kasutamist vanades vene masinates -- siin praktikat pole, aga teoreetiliselt seda ikka ei teeks.
Silindriseinad õlitab täissünt ära, aga viletsa kvaliteediga ja veel kulunud saaledele jääb õlikiil lahjaks. Synt õlitab paremini, aga loogilislt võttes peksab ta saalelt õli kile maha ja paneb intensiivsemalt kuluma, lisaks veel hinnavahe. Synt tahab ikka perfektselt koostatud liiteid -- st kaasaegset mootorit.
Maxlife peaks jah olema viimane piir vanasse mootorisse. Castroli või Mobili täissünteetilised kvaliteetseeriad peaksid juba kahjustavalt mõjuma.
Postitused: 1,812
Teemad: 74
Liitus: Sep 2001
Maine:
16
Kas see on tõsi, et Lada õlifilter sobib 1:1?
KIEVJANEZ
Registreerimata
Tere!
Olen nõus hr. Valdoga ,et tõrvanööri kaudu on lekke oht olemas - seda veel kõrgkvaliteetsete ja ülipesevate õlide korral eriti. Levivad ka jutud ,et uute lääne õlide manused muudavad simmerid hapraks või vastupidi liiga pehmeks.
Kas kellelgi on simmeri materjali omaduste muutumisega seoses praktilisi kogemusi?!
Vene õlide kõige suurem probleem on see ,et nad kipuvad ekspluatatsiooni käigus liiga ruttu happeliseks minema ning ka pesevad omadused muutuvad kiiresti kesiseks.(Olen selle kohta laboratoorset tööd teinud) Siiski usun ,et simmerite materjali füüsikalised omadused SRÜ õlide kasutamisel võiksid suurima tõenäesusega säilida. Võiks kasutada VAZ - i õli ning seda lihtsalt tihemini vahetada ja filtrit vahetada näiteks üle ühe õlivahetuse. (Iga 4000km tagant uus õli ja 8000km tagant ka uus filter).