Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Just hiljuti nokiti umbsest pesast laager leivaga välja, nagu hopsti.
Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
ikka tõmmits: keskele välistasapinda tugi ja "käpad" laagri sisse.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 6,904
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
https://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=33395
Siit saab põhimõtted kätte, kas siis keevitus või kuulide vahele pistetud T-kujulised haaratsid.
Kaubandusvõrk pealiskaudse eestikeelse otsinguga ei paku.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
30-01-2017, 19:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2017, 19:43 PM ja muutjaks oli
karvik.)
Mina olen võtnud liugvasara ja keevituse abil. Vasara otsa laagri südamiku külge ja tavaliselt esimese kõksuga käes. Kuna mul vasar kodukootu ja selline mehisem, siis ka suht suured laagrid tulevad üsna kergelt. Kui viltu keevitada ja ühekülgselt kõksata, siis kipub lahti murdma. Laager ei ole eriti tugevalt keevitatav.
Sügaval, nagu selles paadijalapildil, olen teinud vasarale otsa mingitlaadi T otsa mis sobib.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 2,104
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Mul sarnane mure, vaja Jumzi pooltelje laager kätte saada...
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 346
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
11
Ühel motobloki käigukastil oli sama värk.
Keevitasin sisemisele saalele mutri peale.
Poldiga hakkasin ettevaatlikult välja keerama.
Fööniga veel igaksjuhuks soojendasin kah korpust
see oli alumiiniumist. Õnnestus igatahes.
Postitused: 1,505
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
50
Ma olen kasutanud liugvasara otsa tehtud L kuju. Pistad keskelt sisse ja hakkad järjest edasi(mitte ei tõmba ainult ühe koha pealt) keerates välja kõlksutama. Siiamaani kah toiminud. Kui kuulid laiali jooksevad enne kätte saamist,siis saab paremal juhul sama L servaga ka välimist saalet kõlksutada. Või häda korral saab ka siis juba välimise saale seest läbi lõigata.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
On olemas küll ja olen isegi kasutanud ja hind oli miski 400€rubla sellel komplektil.
Võimalik on, et on ka odavamaid, aga omatarbeks käid liugvasara meetod suurepäraselt. Sõiduauto esiratta laager tuleb kah sellel meetodil ilma suurema pingutuseta välja. Suuremaid laagreid ei ole praegusel juhul endatehtuga proovinud.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Iina tõmmits peab vastu kümmekond laagrit südamik. Proovitud korduvalt. Kui koguaeg vähemalt üks komplekt tagavaraks, siis käib küll(muidu peab uue jubina ootamisega aega olema). Kodus ja kord aasta jooksul jagub kümneks aastaks.
Minusugusele aga ei piisa sellest ja liugvasara eest pidin treialile viieka viskama, et keerme tegi ja vanaraua hunnikust paar detaili võttis.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 4,692
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
aadimootori jalg ju alumiinjum eksju?sellisel juhul korpust soojendada.hiljuti ladusin dnepraali reduktorit kokku ja teo võlli koos laagriga pesasse ja siis leeklambiga kuuma ja siis korpus soojenes ja aisus ja lihtsalt gravitatsjooni jõul kukkus sent korraga ise pesasse,viimase lõpu koputasin,külmalt peksa lolliks.