Postitused: 104
Teemad: 8
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Sai soetatud omale üks omapärane isend,millele nime panna ei oska.Agregaatiteks D4(mootoril needitud plaat markeeringuga),aga raam ja rattad nagu ei sobi omavahel kokku--ilmselt on tegemist omaloominguga.Kahjuks ei sa endiselt omanikult ka midagi küsida,sest ta juba oma 10 aastat manalateel ja abikaasa ei oska selle kohta midagi öelda.
Siit siis ka palve:kas keegi oskab öelda mis osa mille küljes originaalis käib?
PS-asja juures ei ole eesmärgiks restaureerimine,vaid ühe huvitava isendi liikuma panemine meie teedele,et oleks mingisugunegi vastukaal nendele totakatele rolleritele
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
paak,mootor ja paunsumm kuuluvad Gaujale
Postitused: 104
Teemad: 8
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Kas Gaujadel kasutati ka D4ja--mul üks isend millel D5 peal?Aga see selleks.Huvitab just mille hark see ees on ja kas sellel hargil oli ka amort küljes?Praegu töötab kiik ainult ühe suure vedru peal.
Postitused: 2,444
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
17-04-2004, 00:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2004, 00:09 AM ja muutjaks oli
mossepower.)
ee... ma küll ei tea ,et oleksin mõnda D4 mootorit müünud ,küll tegi seda Kasutaja \"Hõljuk\" aga see mootor läks Tziklivennale ja Hõljukil pole enam miskit mõtet küsida ,sest... neid tal enam võrri juppe ei ole.
Ei sa kurna seda mootorit midagi... mille jaoks need siis tehti pole see vene raud nii papist ühti, aint peab oskama asja kasutada. Parim võrri asjatunja selles foorumis on 100% kindlalt ju kasutaja \"Oldmoped\". Tema oskab kindlalt vastata mis millelt on ja kuidas seda kõige mõtekam putitada.
Ja see asi ka ,et originaalis ei ole Gaujal olnud esituld... mittekunagi kasutaja \"Oldmoped\"-i Gaujal on jalgratta tulede kompletm pildid tema kodulehel ja Tehnikamaailmas 9/2003
Mul sihuke küsimus ,et miks seal need tavalised pedaalid on???(jalatoed?)
Terv, MArek
Postitused: 784
Teemad: 63
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
esihark on võibolla ise kokku keevitatud ?
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Gaujadele pandi ka d5 peale jah.Ise jahin praegu suht orig.gaujat,tükk aega seisnud.Sul paunsummi müügisoovi pole?
Postitused: 104
Teemad: 8
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Pauna müügi soovi ei ole,aga hoian silmad kõrvad laht--juhus on pime.PS see hark on kokku vasetatud ,mitte keevitatud--ei usu et see oleks kellegi oma looming ja raam oleks nagu loomulikult kõver sealt paagi alt(see oli vastuseks Mossepowerile),aga arvestades nõukogude aegse leidlikusega,siis mine tea.
lugupidamisega Lune
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Sadul ja vändad on tüüpiliselt 1930te aastate (arvat. Saksa päritoluga) jalgrattalt. Ülejäänud detailide päritolu oli juba kirjeldatud ning nõustun eelarvatuga, et tegu on täieliku omaloominguga.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Mis aastaarv ja mis tähega algab seerianumber mootori needitud plaadil? Nimelt huvitab mind kas ongi neid esimese põlvkonna \"D4\"-sid toodetud vaid 1957 ja 1958 aastal. Ise oman ühte korralliku mootorit ja kahte korpust aastaarvuga 1957 (seerianumberi alguses vene \"G\") ja ühte korpust 1958 seerianumberi algusega \"E\")
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
See on ära situtud vanem varjant d4-jast...mul endal uuem reustareeritud(kunagi oli foorumis ka pilt)