Muidu on küünal ilus pruun, seega võiks segu olla paigas, kuid kiirendades hakkab vahest plärtsuma ja turtsuma. Kui gaasi pikemalt all hoida, siis tõmbab karpast bena vist kuivale ja tahab välja surra. Kui gaasi tagasi lasta mingiks ajaks, siis hakkab jälle tööle.. Süüde on ka varasemapoolne. Milles võib olla plärtsumise põhjus ja kuidas sellest lahti saada?
Ette tänades
Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
mul oli enda jawal sama häda. Mul oli karbussi seadistus paigast ära....st et bensutase oli liiga madal ja segukruvi oli mul ka päris paigast ära.
Tegu on Voshod 175cm3, karpa praegu k-36
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
kui peksab karpasse siis keera süüde hilisemaks ja mul 56 (k 36 karpaga) teeb ka imeliiku häält külmast peast seega tuleks kasutada nn õhuklappi
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
11-05-2004, 10:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2004, 10:37 AM ja muutjaks oli
I.A.)
56 käib kõige paremini originaalkarbussiga-vana hea K-28\'ga.
Ahto,sul on vist nõel oma õigest astmest ära nihkund,st ei saa kiirendusel vajalikku \"doosi\" kätte.
Postitused: 50
Teemad: 18
Liitus: May 2004
Maine:
0
arvatavasti on küttesegu liiga lahja niisiis karbuss tahaks timmida
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
ei ütleks et see k28 on parim,ise ikkagi usun et K62 oleks parem lahendus..
Postitused: 239
Teemad: 36
Liitus: Apr 2004
Maine:
1
k-36 karbuss (voshod, iz jupiter .......) on minuarust ilgelt p**k,kõikidel tuttavatel kel tean olevat k-36 karpaga ratas, siis alailma on häda et tsikkel jääb nälga kiirendades, maru keeruliseks on ta kah aetud, näiteks k-55 või vanemate iz-e k-28 on lihtsad ja head.
Seda julgen väita ainult oma kogemuste ja nägemuste järgi.
Niiet K-36 t ei saagi kuidagimoodi normaalselt tööle?
Postitused: 239
Teemad: 36
Liitus: Apr 2004
Maine:
1
kui olemas, siis panonia karpa läheb k-36 asemele ja on päris hea
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
Ma soovitan soojalt pange vhoshoodile jawa karpa peale (sobivad kuni 634 versiooni omad - \"bolt-on\") minek läheb hoopis paremaks ja kellel on vana ümara silindriga voshood, siis lihtsaim viis asjast kõvasti jõudu ja minekut kätte saada toimib nii kui panna uuema voshoodi (kandiline) plokikaan peale ja uute voshoodide omanikel soovitan panna vana voshoodi ümar silinder või originaal lühemaks teha ja te ei kahetse, olen ise mitu sellist voshoodi kokku lappinud. need soovitused kehtivad neile kes ei soovi enda masinat originaali jätta.
Postitused: 50
Teemad: 18
Liitus: May 2004
Maine:
0
oojaa see on juba vana jama,et tsikkel k-36 karpaga korralikult ei käi