Jawa 634.7 olemus
#21

(09-01-2022, 21:42 PM)gruppen Kirjutas:  Kaasaja toodangu n.ö 638 akukast peal?
Täpselt nii. On olemas ka päris õige -7 oma, kuid mõlemad kinnitused veidi katki. Üle pooleteise aasta kestnud protsess ja pole tervet leidnud. Tingimuseks on paraku, et kevadel peab sõitma. Sellest lähtuvalt on küljes ka valesid detaile - akukast, süütepoolide kronsad, piibud ja mõni pisem asi kindlasti veel. Kõike seda annab ümber vahetada kui tulevikus laatadel - interneedumis silma hakkab.
Vasta
#22

Ja millised süütepoolikinnitused sellel siis on või peaks olema?
Vasta
#23

1983 on selline huvitav aasta, et süütepoolide kinnitusi on justkui kahte moodi. Bensiinipaake on sel samal aastal nii vana kui uue sordi omasid, kuigi sellest sõltumata võib olla süütepoolide kinnitus. Küljekarpe aga on nii ülevalt miinuspeaga kinnikruvitavaid, kui lihtsalt kaelaminevaid. Sealjuures on raamile peale minev küljekarbi plekk teistsuguse avaga. 

Pildil oleval rattal olid kohe esimesed klapitavad jalarauad? Siis on silindripeadel kummileevendid ka sees?
Vasta
#24

(10-01-2022, 00:57 AM)gruppen Kirjutas:  Pildil oleval rattal olid kohe esimesed klapitavad jalarauad?

Esimesed jalarauad ehk olid ikka paenduvad, mitte klapitavad?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#25

Soolol jah. Külgkorvi versioonil jäigad. Sellest tulenevalt, paistab on erisusi mujal sõlmedes ka. Paagi/süütepooli kinnituste/süütepoolide asetuse teema tundub aga siiski pigem laojäägist lähtuv.
Vasta
#26

Jalarauad olid minu kätte jõudes sellised nagu hetkel küljes. Samad paistavad olevat ka tehasepiltidel. Absoluutsele tõele ei pretendeeri muidugi. Paak mul uuem, süütepoolid jadas. Kinnitused neil ses võtmes valed, et moodsad jawa.lv päritolu. Eks nad mingi 640 värk on, ei tea. Ilma fotota raske seletada. Silindripead evivad leevendeid küll. Hetkel küll kumm puudu, tuleb miskit sobivat sinna leida veel.  Eks kogu see originaalsuse taga ajamine on antud ratta juures lihtsalt enda jaoks. On justkui tulemus nauditavam.  Must number pole kunagi huvi pakkunud. Hakkan igapäevaselt tarbima, et kah mõista 80ndate jawahundi argipäeva. Miks? Miks mitte, sai isegi A ära tehtud. Ma olen praeguse vabariigi aegne toode ja lihtsalt tundub huvitav. Aga arutelu on hea, infot vähe justkui Jawade originaalsuse teemal. Kui kunagi saan mahti, teeb ehk mõistliku projektiteema kah päris algusest.
Vasta
#27

Leevenditega silindripead ja liigendiga esimesed jalarauad sobivad kokku. Pärast nüüd paari nädala jooksul paari 1983. aasta 634-7 uurimist võib täiendada, et eelmisel lehel nähtuv seisuhark sobib ka täiesti komplekti.

Süütepoolidel on lihtsalt klamber ümber, mis läheb poldiga raamitalasse kinni.
Vasta
#28

[Pilt: IMG_3285__1_.jpg]

Ostsin poest oma esimese uue Jawa-634  30.aprillil 1978.See oli juba hall/oranz. Esiporikas kinnitus veel alt amordi torude külge ja ülemised katted olid plekist torud. Paagi peal vasakul pool oli liimitud kollane hoiatus-silt, et käigud käivad vastupidi, kui vanasti. Spido oli suur ja plastiku sees, tahhot veel polnud. Paagi kroomküljed olid suured ja paak kinnitus alt vedruga. Valmistatud oli see ratas 1977 aastal, mis murd seal 634 taga oli, enam ei mäleta ja kahjuks ei leia seda kaasasolnud paberit ka üles.
Järgmise uue ostsin 1981 suvel, see oli juba 634/ 7.  Paak kitsa triibuga, küljekarbil kroomiitud logo 350, esiporika kinnitus üleval, tahho, iste veidi moodsam, sumpad uuemad.Aga meeles on see, et minek oli kehvem kui vanemal. Selle masinaga kaasasolnud tsekk (kvaliteedi tõend) on siiani alles. Praegu oman ka 634/7, mis toodetud 1983 ja algupäraselt olnud koos korviga, kui praegu ilma. Ostetud kasutatuna 2005 ja suviselt kasutuses. Jõudu taastamisel!
Vasta
#29

Elavdame korraks foorumi näiliselt magavat kaherattaliste osa. 
[Pilt: IMGP6173.JPG]

Valmis, nummerdatud, üle vaadatud, kindlustatud ning ajab igapäevaasju nagu plaanis oli. Pole mingit spetsiaalset fotosessiooni veel teinud, seega paremat pole pakkuda.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne