Hüdromootor, kas remontida (kus?) või uus?
#1

Väiketraktoril Avant on rattaid vedavad hüdromootorid väidetavalt läbi. Liigub kehvasti ja niidukiga ei liigu enam üldse. Esinduse tehnik pani selle diagnoosi, uue originaali hind on ca 550€ ehk kokku 2 tk 1100€.

Googeldamine andis päris mitu kohta kus hüdromootoreid remonditakse. Kas kellegi on kogemusi remondiga? Mis kohta soovitate, eelistatult Harjumaal? Või pole remondil mõtet ja peab uued võtma?

Pähkliajude hirm
Vasta
#2

Enda Avant 420'l sama veo mure muidu mida peab lähitulevikus lahendama hakkama.
Mootori tihendikomplekti hind esindusest küsides oli 125€+KM. Mootori hinnaks 500€+KM.
Pole veel asjasse süvenenud, kas viga mootori(tes) või pumbas ning kas mootori puhul ainult tihendites.
Ise tehes oleks tihendi vahetus kindlasti odavam, teenusena ostes vist hinnavahe suht väike.
Mootori mudel peaks olema muidu OMSW 315. Kes on "originaali" tootja ei oska öelda, kuna seal elutseb Avandi silt ning ei tea kas sellest mudelist on ka mingeid erinevaid variatsioone tootjate lõikes. Ala tihendikomplekti ühilduvus, kui kuskilt odavam leida.

Igaljuhul ootaks ka infot sinu probleemi lahenduse ning selle maksumuse osas. Mis mudel sul muidu on?
Vasta
#3

(10-06-2021, 11:20 AM)qwerty009 Kirjutas:  Enda Avant 420'l sama veo mure muidu mida peab lähitulevikus lahendama hakkama.
Mootori tihendikomplekti hind esindusest küsides oli 125€+KM. Mootori hinnaks 500€+KM.
Pole veel asjasse süvenenud, kas viga mootori(tes) või pumbas ning kas mootori puhul ainult tihendites.
Ise tehes oleks tihendi vahetus kindlasti odavam, teenusena ostes vist hinnavahe suht väike.
Mootori mudel peaks olema muidu OMSW 315. Kes on "originaali" tootja ei oska öelda, kuna seal elutseb Avandi silt ning ei tea kas sellest mudelist on ka mingeid erinevaid variatsioone tootjate lõikes. Ala tihendikomplekti ühilduvus, kui kuskilt odavam leida.

Igaljuhul ootaks ka infot sinu probleemi lahenduse ning selle maksumuse osas. Mis mudel sul muidu on?
pole minu oma, naise vanemate oma. hinnapakkumisel on mudeliks 320D

Pähkliajude hirm
Vasta
#4

Võtke seee mootor sealt maha ja minge näiteks mõnda "flex" või "aks" sõnalõpuga hüdroasutusse. Võib juhtuda ime ja nad saavad teid aidata. Eelduseks on muidugi see, et müügimehel on a) hea tuju, b) vajalikud teadmised c) tahe teid aidata. Ülimalt keeruline neid asju klappima saada. Natuke lotovõidu moodi.
Vasta
#5

Kui viide paika peab, on tegu Danfossi mootoriga. 500 polegi paha hind, kui kätttesaadavaid hindu "kolmanda maailma riigist" vaadata: https://www.agropomoc.com/Prod-114330-da...w-315.html

Kui on tahtmine seda asja töös pruukida, siis ma võtaks originaali ja unustaks mured. Palju see masin tunde teinud on, et sõidumootor läbi? 10+ kilotundi? Või on hüdrosüsteemi filter puruks lastud ja pump ka kutu?
Vasta
#6

(11-06-2021, 07:20 AM)v6sa Kirjutas:  Kui viide paika peab, on tegu Danfossi mootoriga. 500 polegi paha hind, kui kätttesaadavaid hindu "kolmanda maailma riigist" vaadata: https://www.agropomoc.com/Prod-114330-da...w-315.html

Kui on tahtmine seda asja töös pruukida, siis ma võtaks originaali ja unustaks mured. Palju see masin tunde teinud on, et sõidumootor läbi? 10+ kilotundi? Või on hüdrosüsteemi filter puruks lastud ja pump ka kutu?
töötunde on vähe, nädalavahetusel saan vaadata, aga hooldatud on seda traktorit puudulikult eks sealt need hädad hakkavad.

Pähkliajude hirm
Vasta
#7

töötunde on 800. mootorid tagumist otsapidi koos ja ei näe marki.

Pähkliajude hirm
Vasta
#8

Ma ei väida, et esinduse(Sami?) diagnoos on vale kuid tundub natukene kahtlane ja kui raha ülemäära palju pole siis esimese asjana(juppide ostmise vms asemel) defekteeriksin esmalt veidi.

Avant 320 varuosa joonis

Kogemuse järgi hüdropumbad ennem väsivad kui mootorid ja eriti veel mõlemad! mootorid korraga samaaegselt ühtemoodi!. Tavaliselt üks mootor väsib ennem ja hakkab ühele poole kiskuma ja rusikareegel on , et külmast peast on vedu erksam. 

Ehk siis ma ajaksin skeemi ja masina peal järge kust hüdraulika jookseb ning paneksin manomeetri vahele ja asuksin katsetama(Soojast/külmast peast , lühike ots ja pikem sõit jne)

Ma ei oska öelda kuidas on vedu lahendatud. Kas selleks on omaette pump , mis ainult vedu käitab või on sama pumba pealt ka tõstmine ning väljavõtted jne. 320 mudelil on kahe sektsiooniline pump.

Kui sul mingi räim paagis olnud siis ei piirdu asi nagunii ainult mootorite vahetusega . Eks see on sul juba nö jutuvestmise oskuse küsimus , et kas kaupled mingi garantii ka välja või asi lõppebki jupp jupp haaval kogu süsteemi välja vahetamisega. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#9

Aga küsimuse alla võib ka tulla hüdroõlis,Mis ehk kusagilt x kohast saadud .
Sami ise soovitab vsikoosusega 46.Ja kasutavad Mobile õli.
Ja tasapind panna alumise jooneni.
Öeldi,et muidu hakkabki see jama,et ei vea just eriti kuumalt.
Vasta
#10

(10-06-2021, 10:54 AM)ounou Kirjutas:  Väiketraktoril Avant on rattaid vedavad hüdromootorid väidetavalt läbi. Liigub kehvasti ja niidukiga ei liigu enam üldse. Esinduse tehnik pani selle diagnoosi, uue originaali hind on ca 550€ ehk kokku 2 tk 1100€.

Googeldamine andis päris mitu kohta kus hüdromootoreid remonditakse. Kas kellegi on kogemusi remondiga? Mis kohta soovitate, eelistatult Harjumaal? Või pole remondil mõtet ja peab uued võtma?

Tere.
Sama mure. 
Kas, kuidas, kus, paljuga asi lahenes?
Vasta
#11

Mis avant mudel? Hüdromootori mudel?
Vasta
#12

Ma pakun et remondimees on müügimees, kõigepealt paneb uued mootorid ja siis uue pumba, et päriselt hea saaks.
Vasta
#13

(14-02-2025, 15:57 PM)qwerty009 Kirjutas:  Mis avant mudel? Hüdromootori mudel?

Mudel on 313 vist (tuvastasin netist leitud piltide järgi) joonis on sama mis üleval link pandud, aint bensukas mitte diisel. Mootoreid ei tea(pole kirjas midagi) Gravity antud joonistel ka 2 erinevat marki.
Sümptomid: otse sõites kisub vasakule, et siis vasak mootor lahjem ja raske koormaga ei jaksa, eriti tagurdades pöörata.
Päris pees veel pole, saab töö tehtud a ennetavalt juba uurin.
Vasta
#14

(14-02-2025, 23:02 PM)klemm Kirjutas:  Päris pees veel pole, saab töö tehtud a ennetavalt juba uurin.

Kas tõenäoliselt süsteemis ringlev rauapuru murelikuks ei tee?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15

(14-02-2025, 23:45 PM)Marko Kirjutas:  
(14-02-2025, 23:02 PM)klemm Kirjutas:  Päris pees veel pole, saab töö tehtud a ennetavalt juba uurin.

Kas tõenäoliselt süsteemis ringlev rauapuru murelikuks ei tee?

See hüdro värk minu jaoks täitsa tundmatu. 
Nagu aru saan siis peaks muretsema.
Vaatan mingiaeg kuidas filter välja näeb.
Siiani olen aint õli taset kontrollinud, liigendeid määrind
ja korra kette pingutanud. (neid seal neli)
Vasta
#16

(13-06-2021, 00:33 AM)Gravity Kirjutas:  ...
Kui sul mingi räim paagis olnud siis ei piirdu asi nagunii ainult mootorite vahetusega . Eks see on sul juba nö jutuvestmise oskuse küsimus , et kas kaupled mingi garantii ka välja või asi lõppebki jupp jupp haaval kogu süsteemi välja vahetamisega. 

Marko küsimus on asjakohane, kui õlifiltrit pole ammu vahetatud.  Sest ega mootor nüüd pühast vaimust ja jälgi jätmata elust lahku, sodi on kogu süsteemis ja seda sealt kätte saada on kaunikesti tülikas. Värske õlifilter muidugi püüab, aga neil odavatel pole ju ummistumise kohta mingit märguannetSad

313 on liugjuhitav - pööratakse ühe poole rattaid aeglustades. Seal võib ka juhtimine nalja teha. Kuskil mingi liigend liigse lõtkuga või hoob kõver. Aja näpuga jälgi.

EDIT altpoolt tulenevast: kui külmalt toimetab, aga soojalt on asi kusine, siis vaheta ka pump! Aga enne pese oma hüdrosüsteem läbi uue filtri ja suvalise UUE JA PUHTA õliga. Kasvõi I-20 Erimellist, kui paremat osta ei raatsi. Läbipesemiseks lase praegust rokka soojast masinast nii palju välja, kui viitsid (ka silindrid/mootorid oleks kasulik tühjaks nõrutada niivõrd-kuivõrd seda teha on võimalik), täida süsteem värske õliga ja tööta tunnike või paar. Seejärel jälle uus filter (vana on soovitav avada, et saaks hinnata seal oleva sodi hulka), õli välja, uus õli sisse ja uus tsükkel tööd. Arvesta, et ilmselt läheb järjest kehvemaks, kuivõrd sodi ikkagi liikvele läheb. Rinse and repeat , kuni nüüd tuleb väljalaskmisel juba "puhas õli", siis vahetad uue pumba ja mootorid ning paned uue filtri. Sisse tasub seekord valada õige hüdrovedelik. Mis oleks nii 10 tunni järel mõistlik koos filtriga jälle välja vahetada. Nii võiks küllalt hinnalised hüdrotükid kestma ka jääda.

Kokkuhoidlik inimene setitab puhtama olemisega loputusõlid ära, valab need läbi puuvillase riide ja kasutab mõnes vähemnõudlikumas hüdrosüsteemis (näiteks nõukaaegne põllutehnika) äraSmile

Keskkonnateadlik seadusekuulekas inimene kogub kokku ja viib jäätmejaama maailmamajanduse elavdamiseks.
Vasta
#17

(15-02-2025, 09:42 AM)v6sa Kirjutas:  
(13-06-2021, 00:33 AM)Gravity Kirjutas:  ...
Kui sul mingi räim paagis olnud siis ei piirdu asi nagunii ainult mootorite vahetusega . Eks see on sul juba nö jutuvestmise oskuse küsimus , et kas kaupled mingi garantii ka välja või asi lõppebki jupp jupp haaval kogu süsteemi välja vahetamisega. 

Marko küsimus on asjakohane, kui õlifiltrit pole ammu vahetatud.  Sest ega mootor nüüd pühast vaimust ja jälgi jätmata elust lahku, sodi on kogu süsteemis ja seda sealt kätte saada on kaunikesti tülikas. Värske õlifilter muidugi püüab, aga neil odavatel pole ju ummistumise kohta mingit märguannetSad

313 on liugjuhitav - pööratakse ühe poole rattaid aeglustades. Seal võib ka juhtimine nalja teha. Kuskil mingi liigend liigse lõtkuga või hoob kõver. Aja näpuga jälgi.

Pööramine käib jh nagu lintidega. Saab ka, et ükspool edasi ja teine tagasi, kõik 4 ratast veavad pidevalt. Kohapeal teeb sõõrikuid ilusti, isegi asfalti, betooni peal a seda kuni 100 kiloga. Kui 300-400kg kopas siis isegi muru peal raske. Üldse ilma kopata (75kg kopp) peab väga ettevaatlikult sõitma, tahab lendu tõusta.
Muidugi on ta juba uunikum ka, arvatavalt 92-94 väljalase.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne