(13-06-2021, 00:33 AM)Gravity Kirjutas: ...
Kui sul mingi räim paagis olnud siis ei piirdu asi nagunii ainult mootorite vahetusega . Eks see on sul juba nö jutuvestmise oskuse küsimus , et kas kaupled mingi garantii ka välja või asi lõppebki jupp jupp haaval kogu süsteemi välja vahetamisega.
Marko küsimus on asjakohane, kui õlifiltrit pole ammu vahetatud. Sest ega mootor nüüd pühast vaimust ja jälgi jätmata elust lahku, sodi on kogu süsteemis ja seda sealt kätte saada on kaunikesti tülikas. Värske õlifilter muidugi püüab, aga neil odavatel pole ju ummistumise kohta mingit märguannet
313 on liugjuhitav - pööratakse ühe poole rattaid aeglustades. Seal võib ka juhtimine nalja teha. Kuskil mingi liigend liigse lõtkuga või hoob kõver. Aja näpuga jälgi.
EDIT altpoolt tulenevast: kui külmalt toimetab, aga soojalt on asi kusine, siis vaheta ka pump! Aga enne pese oma hüdrosüsteem läbi uue filtri ja suvalise UUE JA PUHTA õliga. Kasvõi I-20 Erimellist, kui paremat osta ei raatsi. Läbipesemiseks lase praegust rokka soojast masinast nii palju välja, kui viitsid (ka silindrid/mootorid oleks kasulik tühjaks nõrutada niivõrd-kuivõrd seda teha on võimalik), täida süsteem värske õliga ja tööta tunnike või paar. Seejärel jälle uus filter (vana on soovitav avada, et saaks hinnata seal oleva sodi hulka), õli välja, uus õli sisse ja uus tsükkel tööd. Arvesta, et ilmselt läheb järjest kehvemaks, kuivõrd sodi ikkagi liikvele läheb.
Rinse and repeat , kuni nüüd tuleb väljalaskmisel juba "puhas õli", siis vahetad uue pumba ja mootorid ning paned uue filtri. Sisse tasub seekord valada õige hüdrovedelik. Mis oleks nii 10 tunni järel mõistlik koos filtriga jälle välja vahetada. Nii võiks küllalt hinnalised hüdrotükid kestma ka jääda.
Kokkuhoidlik inimene setitab puhtama olemisega loputusõlid ära, valab need läbi puuvillase riide ja kasutab mõnes vähemnõudlikumas hüdrosüsteemis (näiteks nõukaaegne põllutehnika) ära
Keskkonnateadlik seadusekuulekas inimene kogub kokku ja viib jäätmejaama maailmamajanduse elavdamiseks.