(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2021, 01:00 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
mitteümmargused numbrid on muidu väga kummalised ja tunnen end süüdi olevat... Lisasin omapoolse igati ümmarguse 10% olemasolevast summast ksf mrali viimase vahekokkuvõtte järel, aga tulemiks oli midagi imelikku...
Ilmselgelt tuleb mul edasi harjutada! Ning pole ehk välistatud, et mõni ksf oskab laperguseks muutunud ümardamise ka ümaraks lüüa!
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Uuriks, et kas selliseid tuletõrje masinaid eestis veel mõni on? Kas 1994 aasta suvel võis see sama masin osaleda Tartu lähedal Ülenurmel toimunud tuletõrje võistlusel kus taoline masin oli tehnika näitusel väljas?
Tänu varjupaigapoolsele täiendavale selgitusele ka väike omapoolne panus teele pandud. Jääb vaid loota, et mõne aasta pärast siis vesi paagis, pumbasüsteem töökorras ja näiteks killavoor saab sõita aupaklikult joa alt läbi.
(15-08-2021, 16:14 PM)Laurimetall Kirjutas: Uuriks, et kas selliseid tuletõrje masinaid eestis veel mõni on? Kas 1994 aasta suvel võis see sama masin osaleda Tartu lähedal Ülenurmel toimunud tuletõrje võistlusel kus taoline masin oli tehnika näitusel väljas?
Tallinna lennujaamas oli varem vähemalt kaks tükki olnud, aga ülejäänud arvatavasti väga ammu maha kantud.
1994 ja Ülenurmel...võib arvata, et sama masin, kui ta veel Viljandis käigus oli.
Tänu paarile lisandunud toetajale oleme saanud leevendi ja hooratta hankimiseks vajaliku summa kokku ning jupid on teel varjupaiga poole!
See ei tähenda siiski veel seda, et ülehomme on Uraganil tuli kolvil - nende hädavajalike jublakate leidmine on alles esimene samm pikal teel.
Tõenäoliselt järgnevad lähitulevikus järgmised tegevused: mootorite transport varjupaiga töökotta, mootorite üle- ja läbivaatus, remont, õlivahetus, vajalike detailide ümbertõstmine originaal- ja doonormootori vahel jne. Ei maksa unustada ka mootori demonteerimisel potensiaalselt ärakadunud pisividinate otsimist või asendamist - poldid-mutrid jms.
Mingi hetk siis tuleb teha doonormootorile proovikäivitus ja alles seejärel hakkame mõtlema mootori pealetõstmisele.
NB! Tööd ja kulusid on veel palju ning seetõttu on kõikvõimalikud toetused jätkuvalt oodatud - võib toetada nii rahaliselt kui ka muude asjadega nagu õlid, värvid, abrasiivid, poldid-mutrid jne.jne.
Pangarekvisiidid:
Saaja: Järva-Jaani Tuletõrje Selts
Swedbank: EE902200221049684062
Selgitusse: Paneme Uragani nüüd lõpuks liikuma!
Eelinfoks veel niipalju, et oktoobrisse on planeeritud ka Varjupaiga sügistalgud, kus paneme rõhku Uragani korrastamisele ja kuhu kõik vabatahtlikud on oodatud. Kui täpne plaan ja kuupäevad paigas, siis anname sellest eraldi teemas teada.
Täname abi eest kõiki seniseid ja ka tulevasi toetajaid!
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Hooratas ja leevendi jõudsid varjupaika. Kohe kuulutame välja ka varjupaiga sügistalgud aga seda eraldi teemas.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.