Keskeakriis neljas vaatuses ehk ČZ 175 Typ 450
#41

Vaatan, mis nad mulle vastavad. Ega ma tõtt-öelda ei viitsiks tagasisaatmisega eriti ka tegeleda. Kui kasutusse võtta, siis peaks ilmselt katkise kohta lahtisest kroomist ära puhastama, et see montaaži käigus tihendit puruks ei rebiks.
Vasta
#42

Tihendi asemel oleks mõistlik see vahe klaasiliimi või kere hermeetikut täis lasta.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#43

Lihtsalt huvi pärast, kas tegemist on uue reflektoriga, või nad kuidagi taastavad neid?
Kas originaalil parktule pesa mitte lähi-/kaugtule pesaga ühes tükis ei olnud? See eraldiseisva parktule avaga reflektor oleks justkui natuke hilisema aastakäigu toode (vähemalt Jawade puhul on nii).
Vasta
#44

Minu teada peaks ikka uutega tegu olema. Vähemalt kuskil kirjas polnud, et oleks taastatud. Sain hommikul kenasti Motorenist ka kirja, kus lubati uus reflektor saata. Pole paha...

Mis reflektorit ja aastakäiku puutub, siis parima teadmise järgi võiks see õige olla, kuna mu teada muutus esituli 1963. aastal, millega kaasnes ka teistsuguse kujuga esitule võru ja sügavama profiiliga tuleklaas. Olen silmanud veel enne 1962. aastat toodetud Jawa esilaternaid, neil tundus samasugune reflektor olevat. Eks peab igaks juhuks muidugi üle kontrollima.
Vasta
#45

Pean enda sõnu sööma ja tunnistama, et tellitud reflektor (mida on mul nüüd 2 ühikut), ei olegi minu tulevõruga ühilduv. Nimelt on tellitud reflektor siiski uuemale mudelile, mille profiil ja kinnitus tulevõru külge erinev (piltidel uus üleval, vana all). Ehk pühapäeval Tagadil joppab või siis tulebki uus tellida.
[Pilt: c-item-30395--parabola---jawa-cz-od-roku-1960.jpg]
[Pilt: c-item-452--parabolaclip---jawa-cz-since-year-1954.jpg]
Ilmade soojenemisega seoses sai tsiklilt lõpuks mootor maha tõstetud ja suvisesse töökotta transporditud. Silinder sai küljest võetud ning selle sisu oli üllatavalt soliidne, pilti küll hetkel pole, kuid puurimist see igatahes ei vaja ning esialgse mõõtmise järgi on see ka originaalmõõdus (58mm). Hea ksf! käest sain ka õiges mõõdus kolvi ja selle remondiversiooni. Karteripoltide eemaldamine oli paras peavalu, ent kuumutades ja käristajaga meelitades nad lahti tulid. Sidurikojast vaatasid vastu lõtvunud sidurikett ja ootamatult heas seisukorras korgist sidurikettad.
[Pilt: publicpreview.php?x=2560&y=664&a=true&fi...calingup=0]
[Pilt: publicpreview.php?x=2560&y=664&a=true&fi...calingup=0]
[Pilt: publicpreview.php?x=2560&y=664&a=true&fi...calingup=0]
Sidur sai üsna kärmesti puhastatud ja uuesti komplekteeritud ning jääb nüüd montaaži ootele. Panin sisse tellitud kettad, las need korgist imed jäävad esialgu reservi.
[Pilt: publicpreview.php?x=2560&y=664&a=true&fi...calingup=0]
Edasi siirdun käigukasti, aga sellest juba tulevikus.
Vasta
#46

Mul mingi NOS Jawa seitse tolli esitule element olemas. Mis tüüpi täpsemalt ei oska õelda peast. Otsin, kui on huvi?



Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne