05-10-2024, 10:43 AM
Liigume vaikselt edasi. Enamus eesmisest elektrist on valmis, vaja ühendada veel radika andur, pasun ja kapotialune lamp. Salongis on samuti vaja ühendada pasuna nupp ehk siis rool, kojameeste mootor (peale puhastamist hakkas isegi tööle) ja muus nipet näpet, mida "klient" soovis. Lisatud sai eraldi nupp tagurdus/töötulede jaoks. Samuti on uus süütelukk, kaitsmekarp ja suurest kelladehunnikust korralikumad. Tagumist juhtmekimpu veel ei vea kuna pole veel otsustanud, mis tuled sinna saavad. Tagaotsa on ka kõvasti parandatud seega puuduvad originaaltulede jaoks mõeldud avad.
Salong:
Kapotialune:
Vahelduseks tuleks tegeleda ka mehaanilise poolega. Esmajärjekorras on karpa. Antud masinal oli peal K129. Hetkeseisuga on see lahti võetud, puhastatud kuid puuduvad uued tihendid. Nende otsimisega turgatas mõte, kas see on üldse parim karpa antud mootorile? Netis tuulates olen leidnud igasuguseid seal peal olevat seega ootan targematelt nõu.
Puuduolev õlifiltri kopsik toodi ka, see sai puhastatud ning ostsin siinsamas foorumis reklaamitud Manni filtri sisse. Sobis. Ühendamiseks vaja teha veel õlitorud.
Gaasipedaali hoovastik on osaliselt olemas. Puudu veel pedaali enda kinnituskronsa ning võibolla veel midagi aga seda ei tea enne kui karpa paigas.
Õhufiltriga ma nüüd ei tea. Olemas on see suur kopsik, kus on nuustiku ja õlivanni süsteem. Ausalt öeldes ei tahaks seda panna seega on muid lahendusi?
Mootori käivitamiseks vaja veel lõdvikuid. Radikas ise ilusti terve ja peab, isegi tühjenduskraan toimis.
Ja muidugi on veel kütusetorustik. Pump ise on veel vaja maha võtta ja korralikut puhtaks teha, sest eelmine omanik ei raatsinud ühtegi toruotsa kinni toppida (loe: kõik oli mulda täis). Ka paak ise on midagi iseleiutatut ning pole õrna aimugi, mis seal enne hoitud on, vähemalt lõhna järgi mindagi õlisarnast. Seega jälle pesu ja puhastus.
Salong:
Kapotialune:
Vahelduseks tuleks tegeleda ka mehaanilise poolega. Esmajärjekorras on karpa. Antud masinal oli peal K129. Hetkeseisuga on see lahti võetud, puhastatud kuid puuduvad uued tihendid. Nende otsimisega turgatas mõte, kas see on üldse parim karpa antud mootorile? Netis tuulates olen leidnud igasuguseid seal peal olevat seega ootan targematelt nõu.
Puuduolev õlifiltri kopsik toodi ka, see sai puhastatud ning ostsin siinsamas foorumis reklaamitud Manni filtri sisse. Sobis. Ühendamiseks vaja teha veel õlitorud.
Gaasipedaali hoovastik on osaliselt olemas. Puudu veel pedaali enda kinnituskronsa ning võibolla veel midagi aga seda ei tea enne kui karpa paigas.
Õhufiltriga ma nüüd ei tea. Olemas on see suur kopsik, kus on nuustiku ja õlivanni süsteem. Ausalt öeldes ei tahaks seda panna seega on muid lahendusi?
Mootori käivitamiseks vaja veel lõdvikuid. Radikas ise ilusti terve ja peab, isegi tühjenduskraan toimis.
Ja muidugi on veel kütusetorustik. Pump ise on veel vaja maha võtta ja korralikut puhtaks teha, sest eelmine omanik ei raatsinud ühtegi toruotsa kinni toppida (loe: kõik oli mulda täis). Ka paak ise on midagi iseleiutatut ning pole õrna aimugi, mis seal enne hoitud on, vähemalt lõhna järgi mindagi õlisarnast. Seega jälle pesu ja puhastus.