Gaz 69 projekt/tellimus
#1

Ei olnud plaanis antud masinast mingit projektipäevikut teha aga et ennast utsitada ning rahvale tsirkust ja leiba pakkuda, siis nii on. Lisaks kasvas töde maht iga kord, kui olin natuke netis tuulanud ja avastanud, et ootootootoot..... minu masinal küll midagi siukest pole.
Asi algas sellega, et töökaaslane ostis omale piltide järgi kaheukselise Gaz 69. Tuli teemaks, üts et müüja sõnul ainult elekter teha ja vinks vonks. Kuna teadis, et ma Iltisele juba olin ise teinud uue juhtmestiku, pakkus mulle teha. Pole probleemi, kümme korda lihtsam, vähem juhtmeid jne. 
Veeretati siis mu õuele, algus oli paljulubav, kere ilus uued läänemaa rehvid velgedega all, tent peal.... sellega ilus piirdus. 
Esimese asjana lendasin kapoti alla ja oh õudu - hunnik asju puudu, igast voolikud ja torud julmalt läbi lõigatud, värvitöö selline, et on küll krunti ja värvi pandud aga pole liivapritsi näinud. Pidureid pole, gaasipedaalihoovastik (nagu nüüd olen aru saanud siis see on üks hull konstrui) puudu, mingeid keevitustöid on tehtud kerega aga väga prostalt. Pandud uus mingisugune paak ja....... ohh nimekiri jätkub lõpmatuseni. 
Olgu, kõne töökaaslasele - mis teeme? Seletasin ära kõik mis antud hetkel teadsin ning võtsime vastu otsuse - teeme fun pilli ehk siis suvekruiiseri ning kõige sellega, mida vähemalt ülevaatuseks vaja. "Fun" alaku. 

Uue juhtmestiku olen juba valmis kudunud ning enam-vähem kaardistanud mootori käivitamiseks puuduolevad detailid. Põhimure on teadmatus seega olen teinud pildid hetkeseisust mootoriruumis:

Starter: puudu on salongi minev jalahoob
[Pilt: 453906184-10159716092791857-8196740422641706616-n.jpg]

Parempoolses küljes puudub kõi, mis sinna käib. Nagu olen aru saanud, siis sinna käib peenõlifilter, toore tross ja veel miskit?
[Pilt: 453735993-10159716094346857-5253938121935151461-n.jpg]

See imelik hoovastik karpani.... Salongipoolne on kõik puudu
[Pilt: 453863883-10159716094696857-497240939793480646-n.jpg]

Vasakpoolne natuke "rikkam". Süütepool olemas ja kõik. Netist pilte vaadates on ka klemmliistud erinevates kohtades, kui pole veel süvenenud.
[Pilt: 453651393-10159716093291857-3387978549367675335-n.jpg]

Pardakk
[Pilt: 453536639-10159716092901857-5893746676536566830-n.jpg]

Näide kvaliteetsest tööst
[Pilt: 453531258-10159716093886857-404587061799690906-n.jpg]

Kas siin peaks olema midagi?
[Pilt: 452846569-10159716092601857-2891783549718423619-n.jpg]

Esialgu nii. Täpsemat tootmisaastat ei ole veel välja. Kindlasti on antud piltidel või tulevastel vihjeid, mis aasta ja modifikatsiooniga on tegu. Seniks jätkame.
Vasta
#2

(01-08-2024, 21:01 PM)jrgen20 Kirjutas:  1. Parempoolses küljes puudub kõi, mis sinna käib. Nagu olen aru saanud, siis sinna käib peenõlifilter, toore tross ja veel miskit?
2. See imelik hoovastik karpani.... Salongipoolne on kõik puudu
3. Vasakpoolne natuke "rikkam". Süütepool olemas ja kõik. Netist pilte vaadates on ka klemmliistud erinevates kohtades, kui pole veel süvenenud.
4. Kas siin peaks olema midagi?

1. Salongisoojenduse torud ja käsigaasi tross.
2. Hoovastiku enamus on tulemüüri mootoripoolsel küljel.
3. Pingeregulaator puudub.
4. Sellest ei saanud aru, kui mõeldud oli raamil olevat kinnituskohta, siis mootori eelsoojendus, aga seda minu teada enamusel pole olnud.
Vasta
#3

Kolmandal pildil kahe poldi peaga on õlikannu kronsteini kinnituskoht. Tsiviili läinud masinatel tavaliselt katla kronsat polnud. Puuduvad asjad peaks veel leitavad olema, mida aeg edasi, seda raskemini. Edu taastamisel.
Vasta
#4

Mõningaid pilte nii seest kui väljast

[Pilt: 455119444-10159760478926857-2538575309621053180-n.jpg]

[Pilt: IMG-20240804-173738.jpg]

[Pilt: 455339931-10159760479566857-8816091322801512619-n.jpg]

[Pilt: 455789592-10159760479721857-5427898904957695951-n.jpg]

[Pilt: 455886308-10159760480176857-1163411349044489037-n.jpg]
Vasta
#5

Kuna pereauto sai avariis suurema paugu, ei ole saanud ka kellegi juurde komplektset masinat uurima. Seega teeme siis ise fotod ja küsime lolle küsimusi.

Skeemi järgi käib masinale selline süütepool. Küll ei loe skeemilt, kuhu milline juhe läheb. Mingi ebamäärase pildi olen küll saanud aga vaja kindlust
[Pilt: 51-3705010-b-bg.jpg]

Tulede pealüliti. Täpselt sama küsimus. Kui tsiklitel on olnud klemmide juures tähistused, siis antud lülitil need puuduvad. 
[Pilt: s-l1600.webp]

Jämeõlifiltril on selline keermestatud ava suunaga tulemüüri poole. Internetis leidsin ühe pildi, kus on see pimedaks tehtud. Mis otstarve sel on ja kas tehaksegi pimedaks?
[Pilt: IMG-20240901-125808.jpg]

Genekaga jälle tähiste puudumise teema. Kuhu mis läheb?
[Pilt: IMG-20240901-125829.jpg]

Eeldan, et mingi andur?
[Pilt: IMG-20240901-125840.jpg]

Selline kinnitus vasakul armatuuris. Alumine oli vist radikaribide avamise kang. Ülemine ava eeldan, et lisaprože lüliti?
[Pilt: IMG-20240901-130014.jpg]

Ja üks väga loll küsimus ka: kus kurat käib kaugtulede lüliti??? No mitte ühtegi pilti ei leidnud ja minu masianl on plekitöid nii palju tehtud, et ilmselt on vajalikud avad kinni pandud.
Vasta
#6

(01-09-2024, 13:18 PM)jrgen20 Kirjutas:  kus kurat käib kaugtulede lüliti???

Põrandal, vasaku jalaga lülitad.
Prose lüliti, jalgade juures, küljeseinal.
"mingi andur" = temperatuur.
[Pilt: %D0%93%D0%90%D0%97-69_%D0%B2%D0%B8%D0%B4...%D0%BE.jpg]
Vasta
#7

Tänud!
Tulede lüliti kohta küsimus: mis peaks lülituma teises astmes ja mis kolmandas? Testriga läbi käies katkestab ühe klemmi ära ja aktiveerib ülejäänud?
Vasta
#8

(01-09-2024, 17:07 PM)jrgen20 Kirjutas:  Tänud!
Tulede lüliti kohta küsimus: mis peaks lülituma teises astmes ja mis kolmandas? Testriga läbi käies katkestab ühe klemmi ära ja aktiveerib ülejäänud?

Teine aste peaks olema ääretuled ja kui põrandalülitist ümber lülitada siis ka lähituled. Kolmandas astmes lähi ja kaugtuled - vastavalt põrandalüliti asendile.
Vasta
#9

электросхема газ 69 с описанием 
Pane see otsingusse ja vali ise, milline meeldib.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#10

Teises astmes põrandalüliti ei puutu asjasse (või siiski ...).
Esimesed gabariidid on eraldi klemmi all ja lähi- või kaugtuledega (kolmas aste) koos ei põle.

[Pilt: img41.jpg]
Vasta
#11

(01-09-2024, 22:16 PM)Raivo Kirjutas:  
(01-09-2024, 17:51 PM)Kodanik2 Kirjutas:  Teine aste peaks olema ääretuled ja kui põrandalülitist ümber lülitada siis ka lähituled. Kolmandas astmes lähi ja kaugtuled - vastavalt põrandalüliti asendile.

Teises astmes põrandalüliti ei puutu asjasse.

Omades mingit kogemust vanade gazikulistega, siis puutub küll. Seal lülitab pargi ja lähitule vahel, kolmandas lähi- ja kaugtule vahel.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#12

Generaatori kolm juhet - ristpea alla mass must, esimese poldi külge punane "ankur"-"jakor" vene keeles, tagumise poldi külge kollane "ergutus".
Vasta
#13

(01-09-2024, 22:24 PM)Marko Kirjutas:  
(01-09-2024, 22:16 PM)Raivo Kirjutas:  Teises astmes põrandalüliti ei puutu asjasse.

Omades mingit kogemust vanade gazikulistega, siis puutub küll. Seal lülitab pargi ja lähitule vahel, kolmandas lähi- ja kaugtule vahel.

Uuemat skeemi uurides, tuleb tunnistada et jah. Kummaline featuur.
Vanemas skeemis puhtalt lähi/kaug lüliti.

   
Vasta
#14

Tulede pealülititel on kaks versiooni.
Variant 1: teises astmes ainult ääretuled, jalglüliti ei mõju. Teises astmes lisatakse kaug/lähituli vastavalt jalglüliti positsioonile. Variant 2: teises astmes ääretuled/lähituli jalglülitist valitav ja kolmandas astmes lähi/kaugtuli jällegi jalglülitist valitav.
Pildil on minu mäletamist mööda esimene versioon, kus teises astmes on ainult ääretuled.

Generaatori jämedam klemm on "Я", peenem "Ш"

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#15

Eks tänapäeval käib kõik neti kaudu.
Kõikidele elementaarsetele (vene autode kohta käivatele)  küsimustele leiab vastuse näit III kategooria õpikust, edasijõdnutele ka II ja I kategooria õpikutest.
Raamatud saadaval kõikvaõimalikest taaskasutuskohtadest ja prügimäelt.
Vasta
#16

Suurimad tänud! Lülitiga tuleb siis katsetama hakata.
Vasta
#17

Parandage mind kui eksin aga mulle tundub, et mul pole õige tulede lüliti. Antud lülitil on termokaitse küljes aga mul on ta juba eraldi armatuuri all. Ka kontaktide skeem ei ole uue skeemi järgi õige. Praeguse setupiga põlevad lähituled ja gabad teises astmes, jalglüliti ei mõju, kolmandas lähi ja gaba, jalglüliti lülitab kaugtulesid
Vasta
#18

Skeem, mis minu masinaga klappis:

[Pilt: r-BAAAg-Bv6-A-1920-1.jpg]
Vasta
#19

Pärast mitut tundi interneeduses surfamist sai selgeks, et mul peaks olema lüliti tähisega  П-38 (kui nüüd uskuda, siis võib olla ka 308). Kontaktiskeem ongi hoopis teistsugune kui minu olemasoleval lülitil. Kui kellelgi selline üle või teab kohta, kuskohast leida, palun anda märku!

[Pilt: 18097601-008-thumb-jpg-67b9559843e6da4f1...7b1abc.jpg]
Vasta
#20

(03-09-2024, 08:27 AM)jrgen20 Kirjutas:  Pärast mitut tundi interneeduses surfamist sai selgeks, et mul peaks olema lüliti tähisega  П-38 (kui nüüd uskuda, siis võib olla ka 308). Kontaktiskeem ongi hoopis teistsugune kui minu olemasoleval lülitil. Kui kellelgi selline üle või teab kohta, kuskohast leida, palun anda märku!

[Pilt: 18097601-008-thumb-jpg-67b9559843e6da4f1...7b1abc.jpg]
Viskan väikese"kondi" närimiseks, kuid kirillitsa kõverikke va keelt peaks iga tehnikamees teadma.  Parimat    

https://www.youtube.com/watch?v=LBW48eJlDPY

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne