11 tundi tagasi
Esialgu ei oskagi midagi kirjutada siia.
Sai eelmine aasta juurde ostetud T-40AHM või siis eesti päraselt mägironija või kommunaal masin. Põhjus, kuna tava 40-l käigu ülekannne on suur niitmisel, vahel vaja aeglasemalt niita aga samas kiiremini kui auglusti käik.
Esialgu plaan korrastada, uuendada ning teha korraline/suur hooldus masinale.
Esimeseks tööks sai ette võetud käigukast. Lihtsalt selle mõttega, et pole kokku puutunud lisa aeglustiga.
Mure selles, et käigukastis vesi sees, mitte väga hullusti aga vaikselt immitseb kuskilt.
Maha sai võetud ämblik, paak ning porikad, et ruumi oleks tööd teha. Selgus, et käigukasti plaadil puuduvad osaliselt kinnitus poldid ning plaat oli paigaldatud osaliselt silikooni, tihendi pappi ning ka jäetud mõne kohapealt vana tihend alla. Pind puhastamata, seega sealt see mure koht on. Hetke seis selline.
Kui siinsel rahval huvi sellise teema vastu, siis jäädvustan siia oma tegemisi.
Sai eelmine aasta juurde ostetud T-40AHM või siis eesti päraselt mägironija või kommunaal masin. Põhjus, kuna tava 40-l käigu ülekannne on suur niitmisel, vahel vaja aeglasemalt niita aga samas kiiremini kui auglusti käik.
Esialgu plaan korrastada, uuendada ning teha korraline/suur hooldus masinale.
Esimeseks tööks sai ette võetud käigukast. Lihtsalt selle mõttega, et pole kokku puutunud lisa aeglustiga.
Mure selles, et käigukastis vesi sees, mitte väga hullusti aga vaikselt immitseb kuskilt.
Maha sai võetud ämblik, paak ning porikad, et ruumi oleks tööd teha. Selgus, et käigukasti plaadil puuduvad osaliselt kinnitus poldid ning plaat oli paigaldatud osaliselt silikooni, tihendi pappi ning ka jäetud mõne kohapealt vana tihend alla. Pind puhastamata, seega sealt see mure koht on. Hetke seis selline.
Kui siinsel rahval huvi sellise teema vastu, siis jäädvustan siia oma tegemisi.