2.2D fordi mootori starteri probleem
#1

Jaguar X-type 2006, millel 2.2D Fordi mootor, starter kiusab. Nimelt käivitamisel aeg-ajalt käib raskelt, selgelt tarbib sellel hetkel liiga palju voolu, ostsin uue aku, aga käivitamisel, siis kui raskelt, tõmbab pinge 8V või isegi allapoole täislaetud akuga, mõõdetuna aku pealt. Anomaalne on see, et seda ei juhtu tihti, aga kui juhtub, siis tõmbab pinge nii alla aku peal, et starter liigub väga vaevaliselt. Aku laadimise probleeme pole, kontaktid puhtad ja kaablites (ka mootori massiühendus) mõõtes probleemi pole. 
Starter peal tundub algupärane, vanust muidugi 19 aastat, sees oli palju harjade puru, puhastasin, paigaldasin korralikud uued harjad, uus tõmberelee, aga viga alles. 
Kas püsimagnetid võivad seal ringi käima hakata? Rootori mähis vaevalt, siis oleks probleem püsivalt. On kellelgi kogemust?
Vasta
#2

Mu ühel "autul" oli starter kulunud sel  määral , et käivitamisel tõmbas rootori veidi kiiva ja lahenduseks sai starter puksi , mis loksu kõrvaldas .
Vasta
#3

Hääletan kulunud puksi(de) poolt!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

(Eile, 17:35 PM)edvard Kirjutas:  Mu ühel "autul" oli starter kulunud sel  määral , et käivitamisel tõmbas rootori veidi kiiva ja lahenduseks sai starter puksi , mis loksu kõrvaldas .


Täpselt samane juhtunud....

loll on loll olla.
Vasta
#5

Täpselt sama juhtunud. Kusjuures  Toyota D4D mootori starteril on 3 puksi. Esimesel remondi üritusel ilmselt kontrolliti ainult otsapukse ja nendega oli kõik korras. Teisel korral targem meister vahetas keskmise puksi ja siis sai tõesti kõik korda.. Ei ole kursis starteritega, vanasti oli ainult 2 puksi, nüüd vist enamusel 3.
Vasta
#6

Üks asi on kulunud puksid.Kui va vanasti veel villisega sõitsin millel lääne diisel südameks siis sai iga sügis enne talve sterter maha ja puksid määritud ja nii polnud talvel külmaga starteriga mingeid probleeme.Masin oli igapäeva sõidus ja töömasin.
Vasta
#7

Kolmas/vahepealne toetus on pikavõllilistel otseveostarteritel (näiteks nõukatraktorite originaalid) ja koaksiaalsetel reduktorstarteritel.

Keskmise toetuse puudulikkusel tõmmatakse rootor viltu ja ebavõrdse õhupilu tõttu ümbermõõdul mootori toodetav pöördemoment väheneb drastiliselt. Voolutarve paraku mitteSad

Tuvastada saab ainult lahkamisel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Heigo83, väikemees, vanaain, 2 külali(st)ne