Postitused: 560
Teemad: 58
Liitus: Oct 2002
Maine:
5
13-08-2004, 08:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2004, 15:45 PM ja muutjaks oli
pkuldsaar.)
Kuna mingi aja pärast peab GAZ 69 ülevaatusele saatma tahaks teada mida jälgida enne ülevaatuse punkti minemist. Pidurid peavad töötama laitmatult. Kuidas on aga GAZ 69 käsipiduriga? Järsku keegi teab mõnda ülevaatuse punkti kuhu tasuks sellise autoga minna?
Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Postitused: 3,669
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
pkuldsaar Kirjutas:Kuidas on aga GAZ 69 käsipiduriga?
kas 69-l on kah pärast vahekasti trummel? Avatud difri korral ei saagi ju siis mõlemat ratast \"seisupiduriga\" blokeerida! Pidurisüsteeme aga ümber ehitada ei või. Loogiliselt ei tohiks küll keegi klähvida.
ma ei mõista üldse, miks \"seisupidur\" peab ühtlaselt võtma. Jäärajal küll, aga muidu... Opelitel (erinevalt VW näiteks) pole asja reguleerimist ka ette nähtud, ise olen kõripikenduseks seibe vahele toppinud.
remondimehed väidavad veel, et (vanade) jaapanlaste kässarid pidid väga mannetud olema - et lihtsalt ei võta plokki.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 195
Teemad: 5
Liitus: Apr 2002
Maine:
0
See on küll pisut OT, aga ikkagi.
Auto MB 260E, automaat.
Läksin ülevaatusele ausate mõtedega, isegi tuttav töötja oli puhkusel. Kõik oli OK, aga siis mainiti et käsipidur (MB puhul siis \"jalgpidur\") hästi ei võta, aga kuna on parkkäik mis plokeerib ilusti siis sellest probleeemi ei tehtud.
MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Postitused: 249
Teemad: 29
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
See, et nad seisupidurit sõidupiduri stendis katsetavad on tegelikult vale, sest seisupidur peab hoidma seisvat masinat paigal teatud kaldeni mitte aga pidurdama liikuvat masinat.
Mul konkreetselt on lõhutud sellega ära klotside vaheline regul tõukurvarras (just oli uus paigaldatud) ning kui hakkasin protestima, siis löödi kiirelt tempel teh.passi ja öeldi et masin tehniliselt korras, kuigi diisli suitsust ei olnud jõudnud veel kontrollida
kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist
urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Postitused: 220
Teemad: 18
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
Teatavasti saavad -vanale autole- kehtida ainult sellised TÜV-i nõuded, millisena konkreetne automark tehases valmistati ja väljastati. Ja kõik põhisõlmed jms. peaksid/võiksid ka töötada.
Peale tehnikapoole peaks siiski hoolega valima konkreetset TÜV-i punkti ja seda põhiliselt isikukoosseisu poole pealt. Et kuidas ülevaatuse onud üldse suhtuvad vanatehnikasse ja ega ometi kadedus ei pakata. Seda kõike peaks planeerima põhiliselt siis, kui üheski tüvi punktis ei tööta ühtki tuttavat......
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
PVR-iga sel teemal täitsa nõus. Käsipidurit võiks ka nimetada avariipiduriks. Automaatkasti \"P\" asendiga pole siis midagi teha.
Vastuseks 13 piisab argumendile: Käsipidurit ei reguleerita trossidest. Seal tuleb ikka selle klotside vahetüki pikkusega mängida. Isereguleeruvad jullad korda teha. Kui nendest ei piisa, siis ise vahele pikendust keevitada.
Volvo Club-ile: Ilmselt oli siis paigaldatud klotside vahetükk ebakvaliteetne. Ei ole kohanud,et selline jubin katki läheks.
Lisan veel: Vanasti veoautoga (Zil 130 vanem piduriklotside versioon - klotsid olid uuematest 1/3 jagu kitsamad)sõites ei saanud autot täiskoormaga piisavalt hästi pidama. Siis oli alati abiks käsipidur, mida sai lisaks põhipiduritele tõmmatud. Liigutus oli nii käe sees, et igal ohtlikumal momendil läks käsi juba kangi külge.
Postitused: 249
Teemad: 29
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
No sellise stiiliga nagu see jorss seda kontrollis ei imesta et mõni detail oma töölepingu lõpetab. kiirus stendil 55-60 km/h ja siis kukub käsipiduri hoovaga edasi-tegasi rapsima. Selline stiil rohkem avariipidurdus.
Olen ise kasutanud käsipidurit auto peatamiseks, kui sõidupidurid ühel hetkel ei toimi, kuid peale seda on ka kohe kontrollitud seisupiduri süsteemi osad üle, sest jõud mis sellisel juhul toimivad on hoopis teised, kui auto paigal hoidmiseks.
Panen teema algatajale lingi, mis võib-olla aitab teda väheke
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=773480
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=230655
kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist
urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Postitused: 3,669
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
motamees Kirjutas:Vastuseks 13 piisab argumendile: Käsipidurit ei reguleerita trossidest. Seal tuleb ikka selle klotside vahetüki pikkusega mängida. Isereguleeruvad jullad korda teha. Kui nendest ei piisa, siis ise vahele pikendust keevitada.
vabandan (taaskordse) OT pärast, aga mu mõlemal sillal on klotside-trumli vahekaugus minimaalne. Jama on opelitel ikka trossis, mille kõri kinnitub üheltpoolt kere külge ning teisalt sillale. Mõlema poole kõri ja trossi pikkused pole aga täpses vastavuses kere-silla vahelise maaga ning pidurit rebides hakkab see esmalt mõjuma ühele poolele (sinna, kus kõri pikem/tross lühem) - tõmmates selle hargmik-vahetüki, mis kangi-trossi vahel pesitseb täiesti risti. Põhja tõmmates pidurdusjõud tõesti võrdsustuvad, aga seda kõigest nii, et üks pidur tõmmatakse esmalt plokki ning teine hakkab alles siis pidurdama.
teet,
reguleerib käsipidureid ülestõstetud taguotsaga \"krõpshaaval\" kangi sikutades
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"