Vist panin margi õieti sest tegu on sellenäolise universaaliga !
Postitused: 636
Teemad: 53
Liitus: Dec 2003
Maine:
1
Tänavaliikluses kohtab ikka väga harva. Lihtsaim sul ARKi päring teha, saad teada, kui palju neid registris on.Muidugi suur osa on ka arvelt maas olevana vedelemas.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Liiklusvahendite haruldusega seotud küsimused on alati sügavalt filosoofilise põhjaga. Ühestküljest ei saa olla ese, mida on konveieril toodetud, haruldane ainulaadsuse mõttes. Samas on haruldane eksemplar autotööstuse ajaloos just Ford T oma novaatorlike tootmispõhimõtetega.
Kuna ajalugu teevad inimesed nüüd ja praegu, siis on võimalik valitud esemete fetišeerimisega saavutada tulemus, kus seni ebaolulisena tundunud liiklusvahend võib muutuda imeliseks harulduseks rahva seas.
Nõukogude autoehituses oli universaalkerega auto üsna harv juhus. Ega kedagi eriti ei huvitanud tarbijale meelepärase autokuju väljatöötamine ja ega sest erilist kasu poleks ka olnud, sest autosid sai ainult ostulubadega ja kõik osteti ära, olenemata kere kujust. Senised universaalkerega autod on üldjuhul praktilise meelega inimeste poolt ära retsitud ja vähesed neist on hästi säilinud. Kokkuvõttes on vähem säilinud universaal Volgasid, Mossesid ja isegi VAZ 2102-sid, rääkimata tagaluugiga ZIM-idest või ZIZ-idest. Peaaegu olematu on vastav spetstehnika - kiirabid, pisikesed tehnoabid, bakaalkaupade vedu, zootehnika jne.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 146
Teemad: 21
Liitus: Nov 2004
Maine:
5
423 (1957- 58) ehk siis universaalkerega 402- neid tehti 1525, oli ka 423N (1958- 63) ning tegu oli 407 universaaliga. Ei tea palju tehti, aga rohkem ma arvan. 424 (1962- 65) oli 403-e universaal. Ei tea täpset arvu jälle, aga palju neid ei olnud.
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Noh neid toodangu numbreid ei tasuks eriti tõsiselt võtta sest need on \"vene meestele\" endalegi suureks mõistatuseks ja päris kindlat vastust sellel olemas pole...
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Selline isend M423 on mul täitsa olemas ja tehase raamat ka alles,väljalase on 1957.Juba veneajal liikus neid mõni üksik ja ega hiljem pole ka kuulnud ja näinud mõnda sellist vedelemas.Selliseid võidi küll väheses eksemplarides välja lasta.Kui kellegil on selline asi olemas siis ma oleks huvitatud selle nägemisest(andke siinsamas teada)
Postitused: 75
Teemad: 37
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
18-11-2004, 15:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2004, 21:52 PM ja muutjaks oli
ints.)
Pole küll aga M-411 e.teisisõnu 4x4 universaal.
Tunduvalt haruldasem kui 423/424 kokku.
Vaatasin ja päris nutune on,aga arvestame sellega et ta on juppidest korjatud.Minu oma on kompvek selle kõrval,ainult mõningad plekid on lopilised peale väikest pehmet teelt väljasõitu ja mõni asi tahab keevitust.Üritan kunagi pildid teha ja kui huvilist on võin demonstreerida.
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Nagu Landy tavatseb öelda \"...üks linnuke oksal siristas...\"et 6-7aastat tagasi oli neid liikureid arvel vastavalt 424. 24tk ja 423 . 77tk.see info ei sisalda neid autosid millel küljes vanad mustad nr.ja vanad vene passid...nii et palju neid autosid tänaseks alles seda ikka vääga raske öelda,samas võiks ju korraldada väikese looenduse foorumlaste hulgas kes omab ja kus näinud midagi sarnast?
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,