Ehitame ise nitro syteemi....
#21

nitroga põletad oma kolvid seest ära,ja nitrot kasutataxe alles hästi kõrge käiguga,et mootorit laiali ei lõhux,sest sellist koguse reguleerimist pole enne kuuldud,.....
Vasta
#22

tee ise omale n2o balloon..sebi kusagilt tühi tulekustutus balloon..vaja läheb ka kompressorit..ja siis pliiti & midagi..mida saab odavalt Big Grin..ja ongi kogu laks..(eelarve selle ballooni n20 täis saamiseks mingi 10eek ja saad mitmeid kordi..ja kordi..ja veelkord kordi täita Smile) aga jama see et vägpalju ei mahu sinna..st vedeldamatta ju..ja siis läheks juba mingi lämmastikku tarvis jms janti..aga lihtsaim viis sellinne nagu üleval pool mainisin..Smile
Vasta
#23

ei lähe küll teemaga eriti kokku aga sai kunagi poolkogemata paar liitrit nitrolahust bensiini asemel paaki valatud. toimis see segu bensiinist ja lahusest igastahes vägagi hästi.. natuke gaasi andes oli tsikkel kohe pöördes ja liikus meeletult hästi edasi, võrreldes eelneva uimerdamisega kui lahust veel paagis polnud. täpsustuseks sis see, et bensiiniga olid tuurid \"üleval\" alles siis kui gaasipide põhjani oli venitatud aga bensiini ja lahusega oli sama efekt juba kerge liigutuse peale... kui gaasipide põhjani oli väänatud sis töötas mootor juba selliste häältega nagu praegused japside bike-d täis tuuridel ... ühtlane ja kõrge pinin Cool . ühtlase kiirusega sõites ja äkki gaasi andes võttis esiratta maast lahti ja seda kõike 4-janda käiguga. Tegemist oli 125ccm uuema Minski mootoriga CZ raami peal.
(kahjuks lõpetasid kolvirõnad oma töölepingu 2 kuud hiljem ära... neile järelikult ei meeldinud selline katse Rolleyes )

aga natuke teemasse ka: miks mitte turbot peale panna? ma arvan, et selle teostamine oleks tunduvalt lihtsam ja vähem eluohtlik aga efekt põhimõtteliselt sama.
hetkel ei suuda enam tuvastada sellise video asukohta aga kunagi oli suzuki hayabusa-st video, kus see oli fööniga varustatud. paras lennuk oli Wink
Vasta
#24

No hakkame siis nitrokiti ehitama - http://www.diy-nitrous.fsnet.co.uk/nitrous-solenoid.htm
No ok tegelt ma nüüd avastasin et see on eespool teise aadressi alt ülevalSad.
Vasta
#25

palju maksab umbes liitrise ballooni täitmine nitroga???
Vasta
#26

Nuh ...mina kui teema algataja .....
Siis ...
Turbot ma ei saa enda tsiklile peale panna . Ei ole ruumi lihtsalt seal ning läheks liiga keeruliseks ja ohtlikuks.
Kuna mul on V4 mootor ...pluss veel paar asja.
Nitro varjanti ma vaatasin ka natuke teise vaate nurga alt .
Ise tahtsin/tahan sellist systeemi mida ma saaks juba 3000 pöörde pealt käivitada ning töötaks gaasiga sünkronis. Mida rohkem keeran gaasirutskat seda rohkem nitrot pihustab õhufiltrisse. Selline systeem maksab minu tsiklile 26 000 krooni. Nitro on natuke parem kuna töötab siis kui vaja...aga turbo töötab pidevalt ning vajab suurt ümber ehitust mootoris.

Huvi pärast küsin kust sa said \'\'nitro lahust\'\' ....või siis küsiksin kas see oli ikka N2O ?

oskaja Kirjutas:ei lähe küll teemaga eriti kokku aga sai kunagi poolkogemata paar liitrit nitrolahust bensiini asemel paaki valatud. toimis see segu bensiinist ja lahusest igastahes vägagi hästi.. natuke gaasi andes oli tsikkel kohe pöördes ja liikus meeletult hästi edasi, võrreldes eelneva uimerdamisega kui lahust veel paagis polnud. täpsustuseks sis see, et bensiiniga olid tuurid \"üleval\" alles siis kui gaasipide põhjani oli venitatud aga bensiini ja lahusega oli sama efekt juba kerge liigutuse peale... kui gaasipide põhjani oli väänatud sis töötas mootor juba selliste häältega nagu praegused japside bike-d täis tuuridel ... ühtlane ja kõrge pinin Cool . ühtlase kiirusega sõites ja äkki gaasi andes võttis esiratta maast lahti ja seda kõike 4-janda käiguga. Tegemist oli 125ccm uuema Minski mootoriga CZ raami peal.
(kahjuks lõpetasid kolvirõnad oma töölepingu 2 kuud hiljem ära... neile järelikult ei meeldinud selline katse Rolleyes )

aga natuke teemasse ka: miks mitte turbot peale panna? ma arvan, et selle teostamine oleks tunduvalt lihtsam ja vähem eluohtlik aga efekt põhimõtteliselt sama.
hetkel ei suuda enam tuvastada sellise video asukohta aga kunagi oli suzuki hayabusa-st video, kus see oli fööniga varustatud. paras lennuk oli Wink
Vasta
#27

Ma arvan, et nitrolahustit mõeldud oli... Millegipärast aga tundub see jutt kuidagi väheusutav.
Vasta
#28

sry jah... nitrolahustit oli mõeldud.. väike kirjaviga.
oma asi kas usud või mitte... mina ei saa sind keelata ega sundida.
seda lahustit sain kanistrist... aga seda ma ei tea kust vanamees selle orgunninud oli.
Vasta
#29

Täitsa võimalik.Meenub u.89-90,kui maal kärutas ringi IZH Jupiter,sarvede taga suht omapärane tegelane,kel alalõpmata oli kütus otsas.Käis ja kerjas siis kõike,mis põles.Mäletan,et korda kaks sai ta minu käest nitrolahustit.Tema jutu järgi kõlbas ka atseton ja SR-2(jõleda haisuga pentaftaalvärvi lahusti)Üllatavalt kaua põristas ringi,enne,kui mootor kotti jooksis!Vat seda mootori sisu oleks tahtnud näha!Big GrinBig Grin
Vasta
#30

Kle ei tea isegi, rahvas on sõitnud küll selliste põlevate ainetega, suvel lasi just üks tarkur CZ 250 mootori kohviks.
\"korgits\ Kirjutas:Huvi pärast küsin kust sa said \'\'nitro lahust\'\' ....või siis küsiksin kas see oli ikka N2O ?
Vot seda tahaks kohe oma silmaga näha, kuidas keegi N2Od paaki valab, sest see on vedalas olekus ainult selle rõhu all, mis balloonis valitseb.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne