Postitused: 3,124
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
2,0 mootoriga kuldne keskmine 8,.. seda nii linnas kui maanteel. Suurema läbisõiduga 1,6 mootori kütusekulu oli kummaliselt suurem, kuigi kõik oli jonksus. Enne kui karburaatorit lähed regullima, kontrolli üle KÕIK vaakumvoolikud ja nende ühendused. Kui õieti mäletam, siis läks karburaatori külge 14 juhet/toru/hooba. uus õhufilter kah, miski 100 eek, ei tee paha.
Roolijama on ???, ikka võimuga auto?
10-12 aastat tagasi oli laitmatus korras 626 väga muhe liikur.
Roolivõimuga on jah. Ja nii kui kohapeal rooli keerad, siis pedaal vist vajub ka alla ja pöörded tõusevad. Roolivõimu pump või midagi???
uuri järgi ega juhuslikult gaasi tross pole kuhugi rooli ajami vahele pugenud.muidu pöörates pedaal ei vajux.tom
Postitused: 649
Teemad: 48
Liitus: Jul 2003
Maine:
6
OT: 95 aasta Mondeo tõstab ka pöördeid kohapeal manööverdades, seal kül pole pedaali vajumist täheldanud, kuid väiksemootorilistel, ja roolivõimugamasinatel peabki see vist nii olema
Postitused: 30
Teemad: 6
Liitus: Jul 2002
Maine:
0
Kohapeal rooli pöörates kerge pöörete tõus on normaalne, kuid 2500 rpm on nagu palju rooli keeramiseks. Võimu pump tasub igaks juhuks üle vaadata. Kontrolli kui rihma maha võtad kuda ta käega ajades ringi käib. Äkki on pump nii kinni et mootor peab pöörded kärgele ajama et mitte välja surra pööramise ajal. See muidugi ei seleta pedaali liikumist. Gaasitross siis kõigepealt üle vaadata - siis pump.
hansson@hot.ee
55 15 177