Postitused: 131
Teemad: 77
Liitus: May 2004
Maine:
2
26-01-2005, 19:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2005, 19:36 PM ja muutjaks oli
simson.)
mul on kusimus,kuidas hakkab minski mootor cz 125 raamil jooksma ja kas 4-nda kaiguga soites joust puudu ei tule
Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
probleem on hoopis selline, et minskil on kett paremal, aga cz125-l vasakul
Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Põhimõtteliselt saab Minski ratta valetpidi alla panna ,siis jääb kett õigele poole, aga üht-teist tuleb ümber ehitada, pidur näiteks ja kinnitus ka natuke.Kui jõudu jääb väheks või koguni jääb üle ,siis hammasrataste suurust (ülekandesuhet) muutes on seda viga võimalik parandada.Mootori kinnitused tuleb ka kõik aretada.Kõik on võimalik , ainult natuke tööd tuleb teha.
Postitused: 131
Teemad: 77
Liitus: May 2004
Maine:
2
tegelikult ma ei teagi,kas see on cz raam,sest kui ma selle ostsin siis
oeldi,et sellel oli sport minski mootor peal.
tagu ratta hammakas olid ka oigel pool minski mootori suhtes.
taga ratas 19 tolli ja esi 21 oma minumeelest.
Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
No siis on ju kõik korras. Sport minskil peaks ju isegi mootorikinnitused samasugused olema? Ja usu, neljanda käiguga ei hakka jõudu puudu jääma, sest eeldatavasti on tagumine hammakas üpris jurakas...küll aga langeb tippkiirus, sest ülekanne on suure hammakaga aeglasem.
Postitused: 131
Teemad: 77
Liitus: May 2004
Maine:
2
aitah,vastus kaes,teema lukku.
Postitused: 1,486
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
6
Mul oli ka analoogne asi olemas, taga suur hammakas ja stock minski mootor. Tippkiirus oli u. 70 km/h - neljanda käiguga punn põhjas
Postitused: 131
Teemad: 77
Liitus: May 2004
Maine:
2
see oli siiski cz raam,sest tuli teha mootori kinnitustele pikendused.
sai toole proovitud ja tippkiirus jai sinna 60 kanti.
jah,aga paris monusalt kogus ikka poorded ules kasvoi 4-nda kaiguga soites.
nuudseks masin juba maha muudud 2 tonkari eest.