Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Lisan omaltpoolt veel seda, et kui su jupiter enne hästi ei töötanud, siis peale selle asja pealearetamist ta paremaks ei lähe.
Põhimõtteliselt on ju tegemist asjaga, mis võtab kontaktidelt koormuse ära (kas seal ka mingi kõrgsagedusgeneraator süüte parandamiseks/pikendamiseks on ei tea - ei viitsinud süveneda).
Ja peale sellise asja pealearetamist peavad kontaktid olema üliheas korras ning ülipuhtad, et eelnimetatud transistorsüütele mitte vale informatsiooni anda. See skeem on teostatav ka idapäritolu transistoridega ja juhul kui raamis on pluss, tuleb kasutada teist tüüpi transistori (npn/pnp).
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Probleemiks on see, et jupiteril on kaks silindrit, kaks süütepooli ja kaks kontakti. Kuidas tuleks see süsteem siis ühendada?.
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
21-02-2005, 21:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2005, 23:40 PM ja muutjaks oli
isandpauk.)
Lahendus ju lihtne - ostad neid asju 2 tükki.
Kahtlase väärtusega lahendusi on ka:
1. teed jupile jagaja ning kasutad ühte süütepooli ja ühte kontakti.
2. Kasutada ühte kontakti ning dnepri/urali süütepooli. Samas ma ei ole üldse kindel, mis toimub kahetaktilise mootori silindris kui säde käib alumises surnud seisus
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Kas keegi oskaks öelda, kuidas on teistel kahetaktilistel ja kahe silindriga mootoritel elektronsüüde ehitatud?