gaz 21L
#21

tahaks ikka originaali taga ajada, kuid kuna üks esi kumm on päris kulunud ja tagavararattaga võib ringrajale minna, siis oleks vaja enne ülevaatust kummid ära vahetada.
kuna sain tasuta kaks 15 mõõduga m+s kummi mis suve ära kannataksid, siis peaks need alla panema. originaal kummid oleks toredamad, kuid neid pole kuskilt saada. ning kas ülevaatusel vaadatakse kummide aastaarvu ka, kuidas on lood co2`ga, käsipidur on ka veidi kulunud, mootor koliseb.
ehk peaks mingid tagavara sajalised kaasa võtma?
ehk on kellegil mõni tuttav kes paneks mõnes kohas silma kinni?
ma noor ja roheline, pole varem ülevaatusel käinud.
Vasta
#22

kas rafi jupid sobivad volgale? näiteks tagasild, veljed, amordid, vedrud ning mootori osad?
Vasta
#23

Tõnn...Sinu enda ohutuse huvides on mõistlik omada ülevaatust, mis on saadud ausalt. Lisasajalised võivad aidata, aga kui Sa mõne maanteel vastu tuleva veoki ees avastad, et Sul pole ei pidurit ega rooli, siis on saavutatud võit võrreldes Su elutegevuse kiire lõpuga väga minimaalne.

Või mõtle, mis juhtuks, kui mõni ostetud ülevaatusega kodanik Su lähedase inimese tehnorikke pärast hakklihaks teeb. On Sul siis hea tunne?

Rehvide puhul vaadatakse nende kulumise astet ja seda, kas neil on pragusid/lõikeid.

RAF-977 osad on üldjuhul samad, vaid vedrud peaksid olema tugevamad. Sõidumugavus kannatab viimaste kasutamisel.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#24

aga mis masina jupid veel volgale külge sobiksid?
eriti suur vajadus oleks karbussi järel.
ex täna peale klappide regullimist ole näha, kas on vaja uusi klappe või mitte.
kui klappide vahetuseks läheb, kas siis peab uue plokikaanetihendi ka muretsema? kas ida virumaal või selle läheduses on mõnda volga poodi?
Vasta
#25

UAZ, Jeraz, Raf. Neid peaks olema Ida-Virumaal veel külluses. Kui muidu ei saa, pane kohalikku ajalehte kuulutus, et tahad 21 osi. Ma usun, et üle keskea venekeelsed vanapapid pakuvad Sulle nii mõndagi.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#26

kuid plokikaanetihendi peaks ikka poest uue ostma, mitte mingi 20 aastat vana.
Vasta
#27

Kui ta just 20 aastat porilombis seisnud pole, ei ole suurt vahet. Mul seisab kodus pakendis Ameerikas 1943.aastal toodetud kaanetihend, mis on nagu uus, hoolimata oma vanusest.

Uus on muidugi kindlam variant, samas vene varuosade kvaliteet on kohati sõnnikust hullem.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#28

ning nendest kummidest.
kas volgal on kummi laius 170?
mul on kaks 185 m+s kummi mis on madalamad kui volga originaalid.
kas on mõtet neid alla panna?
esimesed kummid on vaja ära vahetada, kuna ühel on mõrad sees ja teine on kiilas, ning tagavara on täitsa sile.
kas need 185 kummid ujuma ei hakka?
taha nad ei sobiks, kuid ees paistaksid nad täitsa normaalsed, kuna tagumine ots on veidi alla vajunud.
Vasta
#29

täna sai veidi klappe regullitud, ning ilmnesid paar halba asja: paukumine ei lõppenud, järelikult ongi klapid läbi, ning nukkvõll on kuiv.
üks külamees ütles, et õlifiltril on hoob küljes, ja seda tuleb regulaarselt liigutada, kui veidi väänasin, siis kukkus see kang üldse ära.
kompresioon on 6,5.
kui palju peab volgal kompressiooni olema?


muidu õlisurve külmal mootoril 2 ja soojal 1. nukkvõll on vist ammu juba kuiv olnud, ja kuna kokku pole mootor jooksnud, siis järelikult on kolvid ja saaled õlitatud.
mida teha, et õli klappideni jõuaks, ja kuidas seda õlifiltrit parandada.
Vasta
#30

1. volgal on nukkvõll all
2. üleval on nookurite ... , nimetust ei tea ja ei hakka tuletama. See peab ka muidugi õli saama.
3. Õli jämefilter on sul järelikult umbes, tähekesed omavahel krussis. Aitab ainult lahti võtmine ja puhastamine. Aega läheb aga asja saab. Tegin ise eelmisel suvel. Need seibid on seal sees vaheldumisi ja kõveraid ära vahele enam pane. Tasub otsida teine samasugune filter doonoriks, kuna käepideme sa vist juba murdsid ära.
Kui see filter kokku jookseb, siis pole muud muret kui mustus pääseb vabalt õlikanalitesse ja võib need ummistada. nimelt on sellel filtril rõhuklapp. Üleval korpuses on mutter, mille all vedru ja kuulike.
4. Õlirõhunäidikud näitavad vist kõigil vene autodel veidi vähem. Sellest on ladaklubis juttu olnud ja ühel ungari lehel on lausa testitud lada 2105 õlinäidiku vastavust, kui vaja siis otsin selle üles sulle.

Kokkuvõttes pead sa mõtlema mida sa sellest autost tahad, kui suvel muretult sõita, siis tasub vähemalt mootori ülemine pool ahti võtta ja need klapid üle vaadata. Siis saad need lasta soveldada või paika ka freesida. Tasub panna uued klapid gaz 24 need pidid bensiinile paremini vastu pidama.
Samas võid ka ringi sõita pöidlad peos, et ta sind kuskile teepeale ei jäta.
Vasta
#31

avasin raamatu ja...
E.Anton`i 1961a. raamat ütleb mootori paukumise kohta nii: \"Lahja küttesegu tunnuseks on tagasilöögud karburaatorisse ehk \"aevastamine\"\" --- minu volga aevastab ja vahest paugub ka sumpasse ehk \"pe*retab\"
muidu kütusekulu on väga suur.
kas ongi karburaatori viga?

kas kellegil on karburaatori k129 reguleerimise õpetust?
kus asub ökonomaiserklapp?

veel on kirjas: \"Kulunud mootori korral väheneb alarõhk sisselaskekollektoris kui ka karburaatori seguruumis, mistõttu väheneb bensiini väljavool pihustitest ning küttesegu lahjeneb. selle ärahoidmiseks tuleb kulunud mootoris kasutada suurema läbimõõduga düüse ja pihusteid või tõsta bensiini tasapinda ujukiruumis.\"
--kuidas see mõjub kütusekulule?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne