Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
niisiis
Ostsin uued kolvid rõngad kaalusin ära.
Tulemused.
Kolb nr üks 219,50 grammi
Kolb nr kaks 221,06 grammi
Lisamärkus kaalusin koos rõngastega ning kaal oli täpsuskaal.
Kas peaksin selle 1,5 grammi treipingis maha võtma, või ei ole sellel otsest vajadust.
Kuskilt mälusopist tuleb meelde et kolvide erinevus võis olla 1-2grammi.
ettetänades
Unimüts
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Treipingile on ka ligipääs selles ei ole muret. Kuid Küsimus tekkis sellest, et ei mäleta enam nii täpselt palju see erinevus võis olla.
Sooviks et mootor ikka tasakalus oleks.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Mina küll soovitaks ühendada kolvid kepsudega ning siis väntvõlli tasakaalustada. Mis on iseenesest jällegi tunduvalt kulukam, aga tulemus peaks olema märksa asjalikum.
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Andres Kirjutas:Mina küll soovitaks ühendada kolvid kepsudega ning siis väntvõlli tasakaalustada. Mis on iseenesest jällegi tunduvalt kulukam, aga tulemus peaks olema märksa asjalikum.
Jama vaid selle juures on see, et mu jawa mootor ei ole kordagi lahti käinud ning alumine osa on nagu uus, viga oli vaid üleval nüüd uued asjad ostetud.
Kolvid, rõngad, kepsu ülemised laagrid, silindrid, sõrmed.
Pütipealsetega vaatame veel.
Seega ei tahaks ma kuidagi seda alumist osa lahti võtta.
Kuigi jah idee on hea.
ps äkki oleks ka kasulik kaaluda vanad kolvid ära ning vaadata siis. Kuid samas raskem kolb tavaliselt kulub rohkem. täielik dilemma



.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Kui sul vanad kolvid olemas ja terved ka (s.t. pole tükke kaduma läinud), siis võiks ehk selle peale mõelda.
Samas... Mu eelnev jutt võis pisut vale olla. Sügavamalt järele mõeldes võiks asi siiski nii käia, et kõigepealt kolvid ühte kaalu ja alles seejärel väntvõlli külge ning siis kogu kupatus tasakaalustamisele.
Aga ma ei tea ka, kuidas tehases tasakaalustamine täpselt toimub. Selles mõttes, et ilmselgelt on väntvõllid teatud tasakaalustamatusega ja samamoodi kolvid erineva massiga. Aga kahjuks ma ei tea, kas vänvõlle ja kolbe oma vahel ka sobitatakse, et sellega siis üldist väntmehhanismi tasakaalustamatust vähendada.... Juhul kui sobitatakse, oleks vanade kolbide järgi õigem neid asju korraldada. Muudel juhtudel soovitaks siiski ühte kaalu viia ja kõik.