Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Kui plaanid ise hakata tegema, siis hangi alustuseks mingil kujul remondimanual - teeb elu kõvasti lihtsamaks, kui suuri kogemusi ei ole. Võta plokikaas maha ja tee kindlaks, mis täpselt peetis on ning vahetamist vajab ning siis mine uusi juppe tooma. Opelile peaks mõistliku hinnaga B-varuosi saada olema, nii et uuri enne uute juppide hinda. Kui juba kaane maha võtad, siis tasuks IMHO kõik klapid üle lasta käia ning uued klapisääretihendid (need ei maksa suurt midagi) panna.
Suur aitäh pppp, neid varuosi peaks igalt poolt lammutustest leidma vist...
Postitused: 3,176
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
No mingeid tihendeid, kolvirõngaid, saaleid jms kuluosi pole küll mõtet lammutusest osta. Asendad lihtsalt ühe katkise asja teisega. Tee autoosad.ee-s hinnapäring, ma usun et sa üllatud, mootori kuluosad ei ole \"üüratult kallid\". Odav töö maksab kätte, kui ka mootor kahe päevaga uuesti laiali ei lenda, siis bensiinijaamas maksad selle väikese võidu väga kähku kinni. Kui gaasid ikka kolvist mööda või klappidest läbi lendavad, siis nad autot edasi ei vii.
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Solenoid Kirjutas:valdo Kirjutas:Lugedes Su jutte tehnilise seisukorra kohta (rattad lahti jms), ei soovita ma enne auto põhjalikku ülekäimist ja kõikide remontivajavate asjade asendamist/remontimist isendiga üle 70 km/h sõita. Asi võib lihtsalt osutuda endale ja kaasliiklejatele eluohtlikuks.
Ma olin üksi ja pidin midagi huvitavat ka tegema. Muide see kiirusemõõtja valetas ka, nii et see oli tegelikult 115 Km/h juures.
Rehvid peaksid olema tavalised, olen mõelnud õhukummide peale ja võibolla see olekski õigem, saab raha kõvasti kokku hoida.
Ma ei mäletagi millal viimati kuskil foorumites
sellist \"solenoidi\" juttu oleks lugeda saand...?
Raha saab kõvasti kokku hoida :liigeldes jalgsi või ühistranspordiga !
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Isegi minu noores eas ei pakkunud mulle huvi lahtiste rattapoltidega sõitmine ja kui oleks pakkunud siis ilmselt vaataksin ilmaelule altpoolt muru...
Ja see Corsa sara röövib su rahakotti suht kiiresti tühjaks selles võid kindel olla ...
ah jaa on olemas juu rulluisud,rulad,jalgrattad nendaga saab kordades kiiremini edasi kui jala ja Tartu suuruses linnas peaks jalgrattaga peaaegu sama ajaga kohale jõudma.
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Hea küll, mina viitasin pigem mootoris surkimise peale.
Corsal oli ainult silindri probleem, ja ma olen väga tänulik et ma sain selle auto kallal surkida, sa ei kujuta ette mu mootori teadmisi enne ja pärast selle autoga jamamist... vähemalt 100% juurde!
Kõik see mis selle autoga sai tehtud saab nüüd bensu pealt paari aastaga kokku hoitud... see on saladus, aga auto pole minu nimelgi, vanaisa omal - tema on siit ilmast lahkunud... seega kindlustuse bonus on 0.4 ja tutvuste kaudu läbib ülevaatuse ilma probleemideta... in your face sellest kohast.
Postitused: 444
Teemad: 9
Liitus: May 2005
Maine:
17
Kui sa kindlustad oma auto vanainimese boonusega ja ise roolis olles matsu paned, siis kindlustus ei hüvita midagi.
Postitused: 444
Teemad: 9
Liitus: May 2005
Maine:
17
>Matsust tegelt pole eriti kahju kui seda peaks juhtuma
Minul on kahju kui sa mu uue auto sodiks sõidad ja siis hiljem seda oma taskust kinni maksad.
Aga lisaks tean, et kui sellise vanainimese boonuse politsei su kindlustuselt avastab, siis on neil ka kombeks trahvi teha.
Postitused: 3,176
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
64
31-05-2005, 12:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2005, 12:06 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Kuulge lõpetage nüüd ära. Tegemist on siiski Tehnilise alajaotusega.
Loomulikult võiks kodanik Solenoid veidi oma väärtushinnanguid korrigeerida, mis puudutab liiklusohutust, aga jätaks kindlustuse teemalise mokalaada ehk vastavasse teemasse Vaba Teema all.
Edit, väga hea kui vastused käes, panengi teema lukku ära.