09-08-2006, 00:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2006, 00:16 AM ja muutjaks oli valdo.)
kristjan993 Kirjutas:D5 mootoril on juba eraldi silindri pea..
See ei ole tõene.
D5-mootoreid on toodetud nimelt kahes variandis. Enamikel (vanematel) D5-tel on silinder D4 sarnaselt peaga ühes tükis ja "pealt sile". Vaid kõige uuemad D5-d varustati eraldi silindripeaga oleva silindriga.
Millal D5 silinder muutus, on raske öelda. Igatahes minu 1964.a. D5 abimootorikomplektil (mis mul 19 viimast aastat ooteasendis seisnud on) on "nii nagu peab" siledapealine silinder.
Mis puudutab D6 silindrit, siis vähemalt mina arvan (erinevalt kaasfoorumlasest myya), et neid ei valmistatud enam "siledapealise" silindriga. Kui eksin, siis võiks keegi teadjam (kaasfoorumlane oldmoped näiteks) mind parandada.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel