ostsin endale küllaltki nutuse väljanägemisega mosse aga originaali ja ei tea kas hakata restaureerima või ehitaks ümber.
Postitused: 771
Teemad: 566
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Kui kere on enamvähem kõva (loe: ei vaja kogu alustalastike/karpide/poolraamide ja plekkide alaosade vahetust), siis on taastamisidee isegi mõistlik.
Kui kere alaosa/kandevosa on siiski "mäda", siis on taastamine vast mõistlik vaid siis, kui auto on pisividinate osas komplektne ning kõva kere saadaval. Kui seda ei ole, siis on "mäda" kerega auto mõistlikem variant kellelegi tõsisele taastajale doonoriks. Või siis kere püskinööp-paljaks rookida, "pudinad" ja terved kereplekid varuosadeks (taastajatele) ja läbiroostetanud kerejäänuk utiili.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 67
Teemad: 4
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Alati on mõtet kui on soov restaureerida ja rahakott kannatab !