Postitused: 267
Teemad: 28
Liitus: May 2003
Maine:
1
Palun siinkohal kirjeldada, kuidas keegi paigaldab rehvi taastatud veljele. Mõtlen just värskelt värvitud velgedele, nagu on M-72, K-750, IZ-350 jne. Oluline on ju, et värv kahjustatud ei saa. Loodetavasti on tegijatel nii mõnigi näpunäide või koguni abinõu selleks loodud. Või tuleb kasutada rehvitöökodade abi?
Ette tänades,
Puhh.
Postitused: 313
Teemad: 64
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
16-05-2006, 22:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2006, 22:14 PM ja muutjaks oli
heiki.)
Sama siin - oleksin tänulik kui keegi jagaks kogemust kuidas kõige valutumalt paigaldada rantmantelrehvi (nn. Beaded Edge). Selleks mõeldud spetsiaalset eeblit ei õnnestu tänapäeval ilmselt enam kusagilt leida.
Postitused: 203
Teemad: 19
Liitus: Oct 2005
Maine:
2
Kasutan kummiheeblit rehvi paigaldamisel ainult äärmisel vajadusel. See võib vigastada sisekummi või värvi. Rehvi paigaldamisel kasutan kummihaamrit. Sellega kummi serva järjest tagudes läheb ta üpris hõlpsasti velje peale. Tuleb ainult jälgida, et juba paigaldatud rehvi serv oleks velje sügavamas soones, st. kodarate kohal ja lõpetada ventiili juures. Töö läheb libedamalt, kui velje ja kummi serv teha kokku seebiga.Kasutasin sama meetodit paar päeva tagasi oma 500-se DKW esiral- asi toimis. Peale värvimist oleks mõistlik paar nädalat lasta värvil lõplikult kuivada, siis värvi vigastamise oht väiksem. Sama meetodit olen kasutanud ka rantmantel rehvidel.
Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun
www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Kui selliste kodaratega ratastega ikka sõidate ka, mitte ei ole see ainult näituste jaoks, siis soovitan teostada vähemalt staatiline tasakaalustamine, dünaamilise tasakaalustamisega teid vaevalt et keegi jutule võtab.Efekt on olemas.
Postitused: 195
Teemad: 8
Liitus: Oct 2002
Maine:
0
Olen ka ise selle probleemiga kokku puutunud. Äärmiselt ebamugav tegevus. Ma arvan, et rehvi pealt maha saamine iseseisvalt on problemaatilisem. Kui esimest korda üritasin IZ-i värvitud veljele originaalkummi peale saada, mis vanadusest tingituna ka äärmiselt jäik, siis õnnestus sisekumm ka lõhkuda. Otsustasin minna suvalisse rehvitöökotta ja auto rehvi pingis lasta rehvid uuesti peale panna. Töö läks libedalt, kuid siiski mitte defektideta. Auto rehvipingis saab peale küll, kuid oleks targem töömehel kõrval seista ja teda vajadusel assisteerida, garanteerib parema kvaliteedi. Ilma seebita ei maksaks üritadagi.
Olen kuulnud, et motodepoos pidavat olemas pink, millega pannakse tsikli veljedele rehve peale. Soovitan ka sealt järgi vaadata. Võib-olla ka veel mõnes teises motopoes???
Postitused: 78
Teemad: 39
Liitus: Feb 2005
Maine:
1
pirital enne top-i mere ääres kummiputka oma r35-ele rehvid ilusti pealeja 50 raha
Postitused: 2,656
Teemad: 265
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kas keegi oskab öelda, kuidas on "rantmantel" saksa ja inglise keeles?
Postitused: 2,711
Teemad: 114
Liitus: May 2004
Maine:
23
mina kasutasin seebi asemel roolivõimuõli.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
tõnn Kirjutas:mina kasutasin seebi asemel roolivõimuõli.
Kummitöökojad kasutavad selleks ostarbeks veljevaha.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 228
Teemad: 102
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
EdR Kirjutas:tõnn Kirjutas:mina kasutasin seebi asemel roolivõimuõli.
Kummitöökojad kasutavad selleks ostarbeks veljevaha.
Muidugi saab ka tavotti vahele panna või siis kahuri määret. Näiteks niimoodi saab valuvelje peale ise kummi panna.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !