Postitused: 167
Teemad: 77
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
11-01-2009, 19:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2009, 21:46 PM ja muutjaks oli
Nobody.)
Sean töökorda ühte vana iz 56 mootorit, millelt spidomeetritross käis mootorist. Kas trossi kinnitus erineb millegipoolest ka uuema tüübi trossist? Lisaks märkasin, et ketihammasratta laagrirullikud on lühemad kui uuematel izidel. Millisest mudelist alates ketiratta rullikud pikaks läksid?
Endal on tross ja selle ajam puudu, kuid sooviksin saada komplektseks.
vanamotopisiku ohver
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
12-01-2009, 22:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2009, 13:49 PM ja muutjaks oli
kopraonu.)
Kas keegi oskab öelda, milline peab välja nägema 1962.a Izh 56 originaalis. Mul ühel tuttaval 2 tk, kere nr E28563 ja E28576 kuid mõlemad on juppideks lõhutud. Üks neist oli roheline ja teine on beeþ olnud.Ümber ehitusi on nad saanud, v.a mootor. Kas on see,reaalne,et 1962 võidi paigutada Izh 56 veel vanatüübi esiharki (kinnitused esiporilaua jaoks all) ja suurt laternat? Tuttav on veendunud 120%,et tema omal peavad need olema.
Iskilikud tähelepanekud aga räägivad teist juttu?
Postitused: 167
Teemad: 77
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Lappan kokku erinevatest jäänustest ühte Iz-56.
Huvipakkuvaks kohaks on trossiga tagupiduri süsteem. Milline nägi välja tross, kuidas kinnitus tagumisse pidurisüsteemi, kuhu kinnitus trossikõri tagumine ots ning kas tagahark erines ka millegipoolest, peale liigendi puudumise?
Info, pildid suuresti teretulnud.
vanamotopisiku ohver