Postitused: 66
Teemad: 44
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
kuidas seda teha?? olen näinud et palju moskvichi omanikud on seda teinud.mis tuleb kuhu ühendada???
Massides peitub jõud.
Postitused: 755
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Ühendamine toimub jagaja ja süütepooli vahelise madalpinge juhtme alla suvalises (loe: mugavamas) otsas. No Mossel need jah päris kõrvuti, mugavuses vahet pole.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Ka minu AZLK 2140-l oli Lada tahho peal. Ühendamine on üldjuhul lihtne. Tahho tagant tuleb 3 juhet välja,need on "-","+" ja maandus(nagu tagurpidi "T"-täht). Mina ühendasin nii: miinuse(-) jagaja madalpinge klemmi külge,pluss (+) aku peale ja maandus kere külge.
Vähemalt nii olen ühendanud seda enda mitmel autol. Kuhu mõõteriista enda armatuurile paigutad,on sinu otsustada.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Offtopic. Sa EdR oled elektri seisukohalt kõik õigesti teinud aga see tagurpidi T täht ei ole maandus. "+" on pinge, "-" on maandus ja see "T" on kereühendus.
Oxygen, kes teab nii mõndagi elektrist.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
10-12-2006, 12:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2006, 12:32 PM ja muutjaks oli
Edel.)
oxygen Kirjutas:see tagurpidi T täht ei ole maandus. "+" on pinge, "-" on maandus ja see "T" on kereühendus.
Kereühendus ongi maandus.
Mingi spetsaliseerunud elektrik ma siiski ka pole aga tahho ühendamine on mulle hästi meelde jäänud.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Jah põhimõte on sama. Ma seletasin lahti lihtsalt tingmärgid. Elektriskeemis tähistab see märk kereühendust.