Postitused: 134
Teemad: 36
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Sai siis ostetud külavahele sõitmiseks iž planeta või siis iž 56 mootor, täpselt ei tea. Igatahes kepsu laager on puru, ringi küll käib, aga katkist asja peale ei ole mõtet panna. Kuna mootor sai ostetud külavahele sõitmiseks siis ei tahaks sellesse suurt ka investeerida. Kuuldavasti sellist asja nagu kepsu laagrit üksi vahetada ei saa, mis oleks vast kõige odavam variant. Siit küsimus, et kas kõige tasuvam oleks ära vahetada keps???
Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Nii kepsulaagi kui ka kepsu vahetamine eeldab väntvõlli poolekskiskumist, mida ise ja põlve otsas ei tee.
Usun, et kõige odavam variant on vast leida korralik ühepütalise IŽi väntvõll.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
käepäraste vahenditega võid ju väntvõlli pooleks lõhkuda ja laagrid (kepsu) vahetada, aga kokku sa seda eluilmaski ei saa nii, et see TASAKAALU ka jääks. Kui selline mootor käima ajada siis viskab su sadulast minema ja varsti tükid taga. Väntvõll tuleb peale kokkupanekut ka korralikult tasakaalustada!
militaarmootorrattur
Postitused: 3,001
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
56
helista mootopoodi ja küsi.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
Mõni päev tagasi oli siin turuplatsil uue väntvõlli müügikuulutus. Hinnaks oli 1000 krooni.
Postitused: 321
Teemad: 33
Liitus: Sep 2006
Maine:
6
Tartust läbisõidul viis mu üks sealne sõber Kastani tänava mootorrattapoodi ja ostsin seal terve uue IŽ-56-e väntvõlli (see sobib teistelegi IŽ-dele) 900 EEK/tk.
Ma sügavalt muidugi kahtlen, et see mootori remont nii lihtsalt läheb. Kui kepsu laager juba kulunud, ju on seal teisedki laagrid õhtal, rääkimata simmerlingidest ja muust.
Väga raske on öelda, milline on odavaim lahendus, sest teise kriteeriume ei saa ju kuidagi teada. Ilmselt oleks antud kontekstis rahaliselt odavaim leida teine töötav mootor, seda ei oska öelda, kas selle ajastu mootoreid üldse normaalses töökorras enam liigub väikese raha eest. Hiljuti oli soov-i kuulutuste lehes väga heas töökorras (väidetavalt) IŽ-56-e invakäru versiooni mootor 2000 EEK (sundjahutus oli ka peale ehitatud, kuna kasutati väikesel aiatraktoril teist eelnevalt).
Postitused: 134
Teemad: 2
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
IZ49 väntvõll sobib IZ56 ja ka Planetade mootoritesse.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Mhm, kahju et varem ei vaadanud siia, suvel müüsin planeta 3 mootori 500.- ;väntvõll oli korralik ja mootor vähe käinud.(see praegu sõidab kah). Üks soovitus oleks käia läbi linna vanamehed ja usu mind küll näkkab
nii sain minagi oma iz-i. Nüüdseks oleme sõpradega terve linna läbi otsinud ja osad vanamehed annavad lahkesti oma jubinaid ära (rääkida peab kah oskama). Nii sai sõber moskva125ccm mootori, uue rehvi 19 tolli jne. Asi näib küll imelik aga tasub ära
.
Ja kui küsid siis küsi kas ta kedagi teist kah teab kellel on
.
Ah ja planeta mootori soetasin siis ise 50.-, sain kaasa iz 49 karteri pooled mitu 56 silindrit, planeta käigukasti osasid (ämbritäis), ja veel muud pudi-padi.
Kes otsib see leiab!
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Läksin vist vähe hoogu ja teemast kõrvale.
Väntvõlli lahtipressimine pole just küll kõige soovitatam, sest see suur töö ja kasutatud saab odavamalt.
Oli see ka ise plaanis aga matsi mõtte maha.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Jubinad alles ja saatsin kah PS-i selle koha pealt.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.