Lihtsalt uunikute hinnanäiteid
#1

Eks siin enne Talverallit ikka ka endal pisut kripeldab Toungue
Aga lihtsalt selleks, et kasvõi natuke aimdust saada. Tegelikult saab häid ralli-uunikume sealt maalt julgelt 15K eest.

Algatuseks päris rallikas, legendaarne ja FIA paberitega. Saab 96, 140K ja mine otse Historic-sõidule.

Aga siis selliseid lahedamaid toorikuid, mõni restaureerimiseks, mõni lihtsalt nautimiseks.

Fiat 1500 Eestis, 16K

1936 Hilman Rootsis, 35K siin kohal

Renault R 1090 Dauphine, 1962, 20K siin

No ja siis eriline maiuspala, BMW Isetta, 1962, 48K kohal

Ja üks unistusteautosid vanatehnikaspordiks, Alfa Romeo GT1600 Junior, 55K toorik ja pisut juurde

Ja minu viimase aja "haiglane" huvi (mikroautod), Goggomobil, see ka vast 50K siin

Ja lõppu auto, mida Eesti müügisaidil nähes pidin toolilt maha kukkuma. Bricklin SV1.
Kes teab, siis tegu absoluutse ebaõnnestumisega autona müügi ja edukuse mõistes aga nüüdseks megaharuldus. Üks minu lemmikuid. 35-aastane Malcolm Bricklin mõtles, et ehitab ägeda auto. SV1 tähendab safety vehicle one ja noor mees oli esimene, kes tõstatas kõrvalise tegevuse/liiklusohutuse omavahelise seose. Seetõttu pole sellel 70'te (suitsetamise tippaeg!) masinal ei tuhtoosi ega sigarisüütajat. Nina on pehmest kummiplastist ja kereehitus oli tänases mõistes "turvakere". Ühesõnaga omast ajast u. 30 aastat ees. Bricklin oli DeLoreani eelkäija, Tuckeri järeltulija, seda just "ma tahan erilise auto ehitada" pärast.
Kui Raul selle autoga strati tuleb, on kõik teised juba kaotanud. Ja kurat, ma tahan (õigemini: ma pean saama) selle autoga sõitaRolleyes
Vasta
#2

Heheh,millegipärast olen ka ise just viimastel päevadel pooli neid sinupoolt väljatoodud autosid vaadelnud...haigeks hakkan vist jääma...
Rootsis on ikka igasugust tehnikat küll jubedalt vedelemas,soovitan otsida veel 60est Tjorveni nimelist plastmassist postiautot...loomulikult on see vaid üks paljudest veidrik-autodest,a Eestis pole ühtegi.Goggomobil meeldib endalegi,päriselus pole kahjuks kohanud.

Krdi talveralli,muudkui trügib selga...

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#3

Väikesed autod kujunevad kogumassi arvestades liiga kalliteks. Uunikute Talveralli on näidanud, et eestlastele meeldib ikka bussidega rallit sõita. http://www.blocket.se/vi/11036006.htm?ca=7_s

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#4

Piibur Kirjutas:Väikesed autod kujunevad kogumassi arvestades liiga kalliteks. Uunikute Talveralli on näidanud, et eestlastele meeldib ikka bussidega rallit sõita. http://www.blocket.se/vi/11036006.htm?ca=7_s

Kas viiekümnendal oli svedumaal liiklus veel vasakpoolne? Pole endal meeles, Pipit väga väga ammu lugenud. Pildil on buss "valepidi."

loll on loll olla.
Vasta
#5

Nad tulid 60 keskel alles möistusele jah...

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#6

Minu Bricklinist siin veel juttu.Aga kui keegi rahamees enne autot ära ei osta siis oleme kaardlugeja Ivariga stardis.Auto peaks Eestisse jõudma jaanuari algul.

http://www.usaraud.ee/?id=4_4_27_4046
Vasta
#7

Ei saa kohe ilma Smile
DKW Cabriolet 1939, 68 000 krooni!

M-B 170s, 1950, pakkuge üle 25K seki!

Vaat sellised leiud siis.Et Rootsist nende enda ja Inglise rauda üliodavalt saab ja et USA-raua valik on meeletu aga kallis, see kõik on normaalne. Aga Saksa tehnika, mis igatepidi ka kõige tõsiusklikemate "uuniklaste" jaoks peaks väärikas olema, see on ka kurat odav. Eriti DKW, kui vaadata, mis sita eest Eestis järgmine miljon küsitakse. Miski Mosse kuskil oli samas hinnas...
Vasta
#8

DKW on siiski cabriolet-limousine ... nn vaese mehe cabrio Wink

Dad.
Vasta
#9

Eks see on ammu teada tõde, et Rootsi on vanade autode paradiis. Ainult et muidugi kere seisukord on tihti neil suhteliselt kehvapoolne.

Enda poolt lisan et vana USA sõjaväejeebide kontsentratsioon samuti seal üks maailma kõrgemaid.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#10

denis23 Kirjutas:Eks see on ammu teada tõde, et Rootsi on vanade autode paradiis. Ainult et muidugi kere seisukord on tihti neil suhteliselt kehvapoolne.

Enda poolt lisan et vana USA sõjaväejeebide kontsentratsioon samuti seal üks maailma kõrgemaid.

Huvitav, kuidas nii läinud on, et just Rootsi see vanaautode paradiis on?

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#11

langesid kokku palju tingimusi. näiteks see et rootsi armee ja päästeamet kasutas USA WWII sõjaväejeebe kuni viimaste aastateni.

Mis puutub teiste autodesse siis seal on omad põhjused.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#12

VAlmis talverallikas- '65 merca Smile
Vasta
#13

Jansa Kirjutas:VAlmis talverallikas- '65 merca Smile

See on töesti täitsa valmis-isegi pidurid on eemaldatud!

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#14

Natuke ka Bertone loomingut Uunikute Talverallile, mille saab kõikide kuludega Eestisse umbes 20k eest: http://www.blocket.se/vi/14743659.htm?ca=7_s

Tõnu Piibur
5116265
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne