26-11-2007, 21:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-11-2007, 22:01 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Eks siin enne Talverallit ikka ka endal pisut kripeldab
Aga lihtsalt selleks, et kasvõi natuke aimdust saada. Tegelikult saab häid ralli-uunikume sealt maalt julgelt 15K eest.
Algatuseks päris rallikas, legendaarne ja FIA paberitega. Saab 96, 140K ja mine otse Historic-sõidule.
Aga siis selliseid lahedamaid toorikuid, mõni restaureerimiseks, mõni lihtsalt nautimiseks.
Fiat 1500 Eestis, 16K
1936 Hilman Rootsis, 35K siin kohal
Renault R 1090 Dauphine, 1962, 20K siin
No ja siis eriline maiuspala, BMW Isetta, 1962, 48K kohal
Ja üks unistusteautosid vanatehnikaspordiks, Alfa Romeo GT1600 Junior, 55K toorik ja pisut juurde
Ja minu viimase aja "haiglane" huvi (mikroautod), Goggomobil, see ka vast 50K siin
Ja lõppu auto, mida Eesti müügisaidil nähes pidin toolilt maha kukkuma. Bricklin SV1.
Kes teab, siis tegu absoluutse ebaõnnestumisega autona müügi ja edukuse mõistes aga nüüdseks megaharuldus. Üks minu lemmikuid. 35-aastane Malcolm Bricklin mõtles, et ehitab ägeda auto. SV1 tähendab safety vehicle one ja noor mees oli esimene, kes tõstatas kõrvalise tegevuse/liiklusohutuse omavahelise seose. Seetõttu pole sellel 70'te (suitsetamise tippaeg!) masinal ei tuhtoosi ega sigarisüütajat. Nina on pehmest kummiplastist ja kereehitus oli tänases mõistes "turvakere". Ühesõnaga omast ajast u. 30 aastat ees. Bricklin oli DeLoreani eelkäija, Tuckeri järeltulija, seda just "ma tahan erilise auto ehitada" pärast.
Kui Raul selle autoga strati tuleb, on kõik teised juba kaotanud. Ja kurat, ma tahan (õigemini: ma pean saama) selle autoga sõita
Aga lihtsalt selleks, et kasvõi natuke aimdust saada. Tegelikult saab häid ralli-uunikume sealt maalt julgelt 15K eest.
Algatuseks päris rallikas, legendaarne ja FIA paberitega. Saab 96, 140K ja mine otse Historic-sõidule.
Aga siis selliseid lahedamaid toorikuid, mõni restaureerimiseks, mõni lihtsalt nautimiseks.
Fiat 1500 Eestis, 16K
1936 Hilman Rootsis, 35K siin kohal
Renault R 1090 Dauphine, 1962, 20K siin
No ja siis eriline maiuspala, BMW Isetta, 1962, 48K kohal
Ja üks unistusteautosid vanatehnikaspordiks, Alfa Romeo GT1600 Junior, 55K toorik ja pisut juurde
Ja minu viimase aja "haiglane" huvi (mikroautod), Goggomobil, see ka vast 50K siin
Ja lõppu auto, mida Eesti müügisaidil nähes pidin toolilt maha kukkuma. Bricklin SV1.
Kes teab, siis tegu absoluutse ebaõnnestumisega autona müügi ja edukuse mõistes aga nüüdseks megaharuldus. Üks minu lemmikuid. 35-aastane Malcolm Bricklin mõtles, et ehitab ägeda auto. SV1 tähendab safety vehicle one ja noor mees oli esimene, kes tõstatas kõrvalise tegevuse/liiklusohutuse omavahelise seose. Seetõttu pole sellel 70'te (suitsetamise tippaeg!) masinal ei tuhtoosi ega sigarisüütajat. Nina on pehmest kummiplastist ja kereehitus oli tänases mõistes "turvakere". Ühesõnaga omast ajast u. 30 aastat ees. Bricklin oli DeLoreani eelkäija, Tuckeri järeltulija, seda just "ma tahan erilise auto ehitada" pärast.
Kui Raul selle autoga strati tuleb, on kõik teised juba kaotanud. Ja kurat, ma tahan (õigemini: ma pean saama) selle autoga sõita